شرکت های دانش بنیان نباید معطل صدور مجوز بمانند
شرکت های دانش بنیان نباید معطل صدور مجوز بمانند
سکان نیوز؛ در پی بازدید هفته گذشته دکتر حسین قناعتی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران از مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده‌های دارویی، نشستی با حضور دکتر محمدرضا شانه ساز، رئیس سازمان غذا و دارو و مسئولان مرکز رشد برگزار شد.

سکان نیوز؛، در این نشست که روز شنبه اول آبان 1400 در سالن مدافعان سلامت ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد، دکتر منان حاجی محمودی، معاون غذا و دارو، دکتر اکبر فتوحی، معاون تحقیقات و فناوری، دکتر محمدرضا روئینی، رئیس مجموعه داروخانه‌های دانشکده داروسازی و داروخانه‌های بیمارستانی دانشگاه و دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز حضور داشتند.
در این جلسه دکتر قناعتی ضمن خوشامدگویی به دکتر شانه ساز با اشاره به بازدید اخیر خود از مرکز رشد و بازگو شدن برخی مشکلات در این بازدید گفت: به همین منظور از آقای دکتر شانه ساز دعوت کردیم تا از نزدیک مشکلات را بشنوند و در حد مقدورات قانونی مسائل و مشکلات را برطرف کنند.
دکتر حمید خویی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری فرآورده‌های دارویی دانشگاه گفت: یکی از مشکلات مربوط به شرکت نانوالوند بود که درخواست داشتند داروخانه‌های دانشکده داروسازی محصولات ما را در اولویت خرید بگذارند زیرا متعلق به دانشگاه هستند. این کار انجام شد که از دکتر قناعتی و دکتر روئینی تشکر می‌کنم.

  • نویسنده : دانیک
  • منبع خبر : دانشگاه علوم پزشکی تهران،