شرکت برق منطقه ای استان فارس مقام برتر توسعه اشتغال و فضای کسب کار را به دست آورد
شرکت برق منطقه ای استان فارس مقام برتر توسعه اشتغال و فضای کسب کار را به دست آورد
سکان نیوز؛ شرکت برق منطقه ای استان فارس در سال جهش تولید مقام برتر را در زمینه توسعه فضای کسب و کار و اشتغال به دست آورد ، به همین مناسبت دکتر عنایت الله رحیمی استاندار فارس در لوح سپاس از خدمات و تلاش‌های غلامرضا نصیری مدیر عامل این شرکت تقدیر کرد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، در بخشی از لوح سپاس استاندار فارس که خطاب به مدیر عامل شرکت برق منطقه ای این استان نگاشته شده آمده است : بی شک اجرای موفق سیاست ها و برنامه های توسعه اشتغال استان در سالی که به فرمایش رهبر معظم انقلاب جهش تولید نامگذاری شده بود مرهون نقش آفرینی و مشارکت بخش های خصوصی ، تعاونی ، اصناف و مدیران شهرستانی و استانی است که متعهد و با انگیزه ظرفیت های مجموعه خود را در راستای تحقق برنامه های دولت تدبیر و امید به کار گرفته اند.
در ادامه این لوح سپاس آمده است : بدینوسیله با عنایت به جایگاه برتر استان فارس نسبت به سایر استان ها در تدوین برنامه ها و تحقق اولویت های کارگروه اشتغال استان از زحمات بی دریغ جنابعالی و همکاران محترم تقدیر می نمایم.
همچنین مدیر کل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی استان فارس در لوح جداگانه به همین مناسبت از تلاشهای مهندس غلامرضا نصیری تقدیر کرد.
در بخشی از لوح سپاس سهراب مختاری خطاب به غلامرضا نصیری آمده است : دستاوردها و نتایج به دست امده در فضای کسب و کار و اشتغال استان فارس در سال 99 که به موجب فرمایش رهبر فرزانه مزین به نام جهش تولید می باشد حاصل نقش آفرینی و مشارکت جهاد گونه تمامی بخش‌های اقتصادی دولتی و بخش خصوصی است که اجرای سیاست ها و برنامه های توسعه اشتغال استان را متعهدانه و با انگیزه دنبال نموده اند.
از این رو با توجه به توفیقات حاصله و جایگاه برتر استان فارس در بین سایر استان های کشور در تحقق برنامه های کارگروه اشتغال استان از تلاشهای خالصانه شما و همکاران تقدیر می نماید.