مشتركان با نصب اپليكيشن برق من بر روي تلفن هاي همراه  درخواست هاي خود را ثبت کنند
مشتركان با نصب اپليكيشن برق من بر روي تلفن هاي همراه  درخواست هاي خود را ثبت کنند
سکان نیوز؛ مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان مركزي گفت: اپليكيشن غيرحضوري برق من جهت ثبت درخواست های مشترکین برای خدمات غيرحضوري از اول آذر در استان راه اندازی شد.

محمد اله داد بیان داشت: با توجه به شيوع ويروس كرونا و ضرورت فاصله گذاري اجتماعي و كاهش تردد شهروندان كليه خدمات شركت از طريق اين اپليكيشن قابل دريافت است. سامانه “برق من” با هدف ارائه خدمات غيرحضوري به مشتركان شركت برق در استان مركزي راه اندازي شد.
وی افزود: مشتركان مي توانند با نصب اپليكيشن برق من بر روي تلفن هاي همراه خود بدون مراجعه به ادارات برق درخواست هاي خود را ثبت و پيگيري كنند.
مدير عامل شركت توزيع نيروي برق استان مركزي، گفت: كليه خدمات اوليه و پس از فروش، درخواست انشعاب هاي خانگي، شهري، روستايي و انشعاب هاي تجاري و ساير انشعابات و خدمات صورتحساب و خدمات پس از فروش شامل تغييرنام، جابجايي و پرداخت از طريق سامانه هاي مختلفاز جمله 1521 ، 121 و اپليكيشن برق من در اين سامانه قابل دسترسي و پيگيري است.
او با بيان اينكه كليه ارائه خدمات مربوط يه مشتركين از طريق اين سامانه امكان پذير است از مردم خواست به منظور جلوگيري از شيوع ويروس كرونا و راحتي خود به شركت توزيع برق مراجعه نكنند و خدمات حوزه برق را از طريق نصب اين اپليكيشن پيگيري و دريافت كنند.