شاخص های اعتباری بودجه شهرستان بابل نیاز به بازنگری جدی دارد
شاخص های اعتباری بودجه شهرستان بابل نیاز به بازنگری جدی دارد
سکان نیوز؛ دکتر قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه شاخص های اعتباری بودجه شهرستان نیاز به بازنگری جدی دارد، گفت؛ مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به تحقق اعتبارات فرا شهرستانی اقدام کنند.

به گزارش سکان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد با تبریک فرارسیدن هفته دولت بیان کرد؛ 183 میلیارد تومان اعتبار شهرستان در بودجه امسال می باشد.

وی با اشاره به اینکه تعیین اعتبار بودجه سالیانه براساس شاخص های که مشخص شده است انجام می شود، افزود‌؛ مهمترین اقدام در شهرستان بازنگری جدی در تغییر شاخص ها است که باید پیگیری ویژه شود.
عزیززاده گرجی اظهار داشت؛ در جمع کل اعتبارات 47/5 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم و 13/98 درصد اعتبارات نسبت به استان به بابل تعلق گرفت.

فرماندار بابل با بیان اینکه ادارات شهرستان اهتمام جدی در جذب اعتبارات تعمیر، تجهیز و هزینه های جاری را از دستگاه های متناظر استانی داشته باشند افزود؛ از شاخص های ارزیابی مدیران شهرستان، میزان پیگیری ها و جذب اعتبارات شهرستانی، فراشهرستانی و ملی است. و گزارش اقدامات انجام شده را گزارش دهند.