سعادتی؛ برای تحول باید مدیران ناکارآمد برکنار شوند
سعادتی؛ برای تحول باید مدیران ناکارآمد برکنار شوند
سکان نیوز؛ نماینده مردم بابل در مجلس گفت؛ برای تحول اساسی باید مدیران ناکارآمد برکنار شوند.

به گزارش سکان، سردار مهدی سعادتی در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن شورای شهرستان بابل اظهار داشت در بررسی شاخص های شهرستان به شهرستان بابل ظلم زیادی صورت گرفته است ودر دولت قبلی کم کاري شده است ودر دولت فعلی هم متأسفانه بودجه برای اجرای طرح نمی باشد ودر حال حاضر به دنبال رساندن این شهرستان به جایگاه بالای خودش می باشیم واحساس می کنیم حلقه مفقود شده در حال حاضر مدیران متخصص و متحولگرا می باشد که به دنبال حذف ویا جابه جایی مدیران ناکارآمد می باشیم.

وی ادامه داد؛ ما پرچمدار فساد هستیم وبه دنبال حذف فساد در تمام شاخه های اقتصادی می باشیم وخارج کردن ارز دولتی اولین مرحله اجرایی شدن این پاکسازی بوده است وی ادامه داد متاسفانه در سالهای اخیر ارز به نام ارز دولتی به تاراج رفته است.

نماینده مردم بابل در بخش دیگری از سخنانش در مورد طرح صیانت فضای مجازی عنوان داشت؛ فضای مجازی به عنوان فضایی برای محدود کردن نمی باشد بلکه به منظور حفاظت از این فضا می باشد که امید داریم با ایجاد کارگروه های متخصص وایجاد بستر سازی مناسب امیدداریم این فضا را صیانت کنیم.

وی افزود : فضای مجازی دارای پیامدهای مثبت و منفی فراوان است که با برنامه ریزی های متناسب می توان از دستاوردهای مثبت آن بهره برد و از ابعاد منفی در امان بمانداهمیت فضای مجازی و دغدغه‌های حاکم بر این فضا طی سال‌های اخیر در بیانات رهبر انقلاب بارها شنیده شده است و ایشان در اظهارات متعددی غفلت از آسیب‌های مرتبط با این فضا را گوشزد کرده‌اند و تعابیری راهبردی به کار گرفته‌اندودر حال حاضر این طرح در مرحله اولیه می باشد.

نماینده مردم بابل تصریح کرد؛ از جمله اقداماتی که باعث شده است که این شهرستان عقب بماند نداشتن سند چشم انداز درست در حوزه گردشگری ومواردی که باعث تزلزل جایگاه اصلی این شهرستان گردیده است وانتظار داریم با ایجادوحدت و انسجام وهمدلی بین سه قوه مشکلات وآسیبهای این شهرستان برطرف شود.

سعادتی در پایان سخنانش ابراز داشت مشکلات این شهرستان درد؛بی درمانی نیست وکه قابل حل نباشد بلکه می شود باایجاد انگیزه و استفاده از بخش خصوصی وباز کردن پنجره های واحد و با ایجاد ستاد پایش حمایت از سرمایه‌گذاری کارهای بزرگی در این شهرستان به صورت میدانی انجام گیرد ودر وعده شعار نماند.