سردار مسلمی؛ در جهاد تبیین سرباز می خواهیم نه فرمانده
سردار مسلمی؛ در جهاد تبیین سرباز می خواهیم نه فرمانده
سکان نیوز؛ فرمانده سپاه لشکر 25کربلا استان مازندران بیان داشت؛ در جهاد تبیین سرباز می خواهیم نه فرمانده.

به گزارش سکان، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه مازندران در آیین تودیع ومعارفه فرمانده سپاه شهرستان بابل ابرازداشت:یکی از وظایف ما در شرایط فعلی جامعه خصوصا مسئله اقتصادی جهاد تبیین است که می تواند از کوچکترین اجتماع یعنی خانواده،پایگاه وحوزه مقاومت،ادارات ،فرمانده پایگاه با کمک ائمه جمعه وجماعات در محله ،مساجد روشنگری کنیم ومردم را آگاه کنیم چرا که دشمن با جنگ روانی به دنبال سیاه نمایی از کشور خصوصا دولت است ومردم را نسبت به اینده دلسرد کند وبایستی بیش از پیش مراقب ومواظب باشیم. ودرحال حاضر جهاد تبین از ضرورت های اسلام می باشد.

فرمانده سپاه مازندران تصریح کردهمه ما سرباز ولایت هستیم و هرکس باید در مقام و پست خود برای پایداری از انقلاب اسلامی جانانه تلاش کند.
وی افزود:اطاعت از ولایت فقیه و تبعیت پذیری از رهبری نظام یكی از شاخص ترین ویژگی های بسیج است. بسیج تابع محض ولایت فقیه است و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می داند.
فرمانده سپاه مازندران با اشاره به رسالت عاشورا بیان داشت انقلاب اسلامی ایران نیز رسالتی مانند عاشورا داشته ومانند فرهنگ عاشورا در روح و روان و جان امام این انقلاب و ملتی که بزرگوارانه فریاد این امام را لبیک گفتند جریان داشته و جریان دارد و طبعاً به همین نسبت نیز تداوم این انقلاب در گرو تداوم حفظ ارزشهای عاشورا، حفظ منطق عاشورا، حفظ فرهنگ عاشورا است.
سردار مسلمی اذعان داشت: دشمن درصدد است با وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی ارزش‌های اسلامی را در غالب های ضد ارزشی در جامعه امروزی به تصویر بکشاند تا بتواند با جایگزینی فرهنگ ضد ارزشی در انقلاب اسلامی رخنه کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فرهنگ ضد ارزشی جایگزینی سگ به جای فرزند آوری اشاره نمود وبیان داشت:یکی از مولفه‌های اثرگذار در مقوله جمعیت مباحث فرهنگی و اقناع‌سازی در جامعه امروزی آنست که باید بتوانیم با ارئه فرهنگ سازی درست فرزند آوری از بحران پیری جمعیت عبور کنیم.
فرمانده سپاه مازندران در پایان سخنانش با تشکر از زحمات سرهنگ رمضانی فرمانده اسبق سپاه شهرستان بابل عنوان داشت:امروز سپاه هرچه دارد به واسطه حضور بسیجیانی است که بدون هیچ چشم داشتی همواره همراه سپاه بودند.
درپایان این مراسم از زحمات جناب سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه اسبق شهرستان بابل قدردانی شدومهرداد بابایی به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی شد.