سد گلورد تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد
سد گلورد تا پایان سال 1401 به بهره برداری می رسد
سکان نیوز؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: امیدواریم با رفع موانع موجود بتوانیم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری کامل این سد باشیم.

به گزارش سکان، رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با همراهی فرماندار بهشهر و یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان از پروژه‌های تامین آب شهرستان‌های بهشهر، نکا و تالاب میانکاله بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با قدردانی از اقدامات انجام شده در این راستا از سد گلورد به عنوان خدمتی بزرگ به مردم یاد کرد و گفت: امیدواریم با رفع موانع موجود بتوانیم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری کامل این سد باشیم.

علیخانی در ارتباط با مشکلات پسروی آب تالاب میانکاله، اظهار کرد: باید تهدیدهای موجود را به فرصت تبدیل کرده و بتوانیم در این مسیر از کمک شرکت‌های دانش‌بنیان بهره بگیریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه کانال‌های آبیاری زهکشی، اقدامی مناسب برای بهبود وضعیت کشاورزی و کاهش مشکلات کشاورزان است، تصریح کرد: با اجرای پروژه‌هایی از این دست، ضریب مهار آب‌های سطحی ارتقا می‌یابد.

با تکمیل پروژه سد گلورد امکان تامین آب آشامیدنی شهرهای نکا، بهشهر و گلوگاه و تامین آب ۲۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست فراهم می‌شود.