زنان پا به رکاب تر از مردان در محکوم کردن اغتشاشات
زنان پا به رکاب تر از مردان در محکوم کردن اغتشاشات
سکان نیوز؛ همگان آمده بودند تا لبیک بگویند وبار دیگر دست بیعت بدهند به پیرجماران ونشان دهند که دانش آموزان ممتاز مکتب عشق هستند.

به گزارش سکان از شهرستان بابل، بارش رحمت الهی ؛شعله زرد وحلیم پزون هم بهانه ای برای حضورنشده بود.امت رسول الله آمده بودند که بگویند اگر مهساهای امینی دخترمان هست شهدای امنیت نیز هموطنان ماهستند آمده بودند که بگوینداین رسم اعتراض به حق نیست وبا قدرت ایستاده بودند تادست رجال بیگانه را قطع کنند.
در این میدان زنان پا به رکاب تر از مردان بودند تا بگویند انقلاب زنان هدفش؛ چیز دیگری است. اینجاهشتک حجاب هامساوی با آزادی نیست بلکه اینجا تساوی شده با عزت نفس زنانی که معنای آزادیشان با غربزدگان فرق می کند ودر فرهنگ لغت واژه های آنان نمی گنجد.

با آنکه مکان تجمع تغییر نموده بود وباران باید مانع از اجتماع بزرگ می شد اماهمگان آمده بودندجمعیتی عظیم که باعث شده بود که اکثر مردم از وجود سقف بی بهره بمانند ودر زیر باران بمانند اما اینگار اینجاچیزی جلودارشان نبودبرخلاف شب نامه هاوفراخوانهای رنگارنگ فتنه گران در تجمع این اجتماع نه تبلیغات آنچنان گسترده بود نه اینجا خبری از کیک وساندیس بود ونه فرمانی از تجمع صادر شده بود بلکه به عشق رهبرشان آتش به اختیار آمده بودند تامعنای آتش به اختیار را بار دیگر برای فتنه گران غرب معنا کنند.

مینادختر ۱۴ساله ایست که به همراه دوستش مریم با پرچم ایران آمده بود.
از علت حضورش پرسیدم که چه چیزی مانع از خواب روز تعطیلش شده بود با لبخندی پاسخ داد آمدم تا بگویم که حجاب برای من آزادی است که هیچگاه خودنماهای غرب نشین درک نخواهند کرد.

مریم که پرچم ایران در دستش هست با عجله بدون توجه به اینکه دوستش حرفش ناتمام مانده است گفت : ما برای پرچممان جان می دهیم اگر زمانی جانها بر سراین خاک داده شده است تا این مرز وبوم حفظ شود حالا نوبت آن است که ما برای حفظ ارزشهای این انقلاب جانمان راتقدیم کنیم.

مریم که از شدت هیجان وشور واشتیاق دادن شعارهای تجمع نفس هایش به شمارش افتاده بود با نفس بریده ادامه می دهد دوستانمان فکر کردند پایه واساس انقلاب مان آنقدر سست شده است که با نسیمشان براندازی خواهد شد بلکه همراه موجشان تاب خواهد خورد ومحکم تر از قبل سرجایش خواهد ایستاد.

کمی از تجمع فاصله می گیرم تا صدای بلندگو مانع از گزارش گرفتنم نشود وهمراه می شوم با جمعیتی که به سمت تجمع می روند خانمی را در میان جمعیت می بینم که حجابش با دیگران کمی متفاوت هست خانم امیری معلم باز نشسته تاریخ هست که در گفتگو باخبرنگار سکان نیوز می گوید جان تک تک عزیزان این سرزمین برایمان مهم است.
مهسا امینی هم دختر این سرزمین می باشد اما جوانان باید بداند راه فتنه وآشوب از اعتراض جداست.

خانم امیری عنوان می کند من با حضورم در میان تجمع بزرگ امت رسول الله آمده ام تا محکوم کنم اغتشاشات اخیر فتنه گرانی را که جان فرزندانمان را سپر بلای جان خویش ساخته اند تا به هدف شوم خود یعنی براندازی نظام دست یابند اما باید بدانند که خدا همیشه یار ویاور حق می باشد