زمینه اشتغال برای ۴۲۰ نفر در اروند/ سال جهش تولید
زمینه اشتغال برای ۴۲۰ نفر در اروند/ سال جهش تولید
سکان نیوز:معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها ی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با بهره برداری از 16 واحد تولیدی دیگر تا پایان سال جاری زمینه اشتغال برای 420 نفر در آبادان و خرمشهر فراهم می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند به نقل از سکان نیوز،سید علی موسوی اظهار داشت: با حضور اصغر مصاحب معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات و معضلات شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت.

وی عمده مشکلات شهرک‌های صنعتی را در حوزه زیرساخت‌ها اعلام کرد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۱۶ واحد دیگر که عمده آن‌ها راکد بودند به بهره برداری خواهند رسید.

موسوی افزود: با راه اندازی این واحد‌ها زمینه اشتغال برای ۴۲۰ نفر به صورت مستقیم مهیا خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۹۰ واحد صنعتی در منطقه آزاد اروند فعال است گفت: امیدواریم این آمار تا پایان سال جهش تولید به بیش از ۲۰۰ واحد برسد.

معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سازمان منطقه آزاد اروند حمایت های حقوقی و معنوی از واحدهای تولیدی در منطقه دارد که یکی از حمایت ها اعطای تسهیلات از محل کمک های فنی و اعتباری استان خوزستان، تبصره ۱۸، کمک های وزارت صمت و همچنین کمک های سازمان منطقه آزاد اروند است.

وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت های حقوقی، مادی و معنوی که انجام می شودواحدهای صنعتی فعال در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند که شامل شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر به ۲۰۰ واحد برسد.