رونمایی از نقاشی دیواری تصویر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه 19
رونمایی از نقاشی دیواری تصویر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در منطقه 19
سکان نیوز؛ جداره بزرگراه شهید تندگویان در محدوده منطقه 19 مزین به نقاشی دیواری پرتره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی هدایت شهردار منطقه ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار دل ها و ایام سوگواری فاطمیه، در مراسم رونمایی از این نقاشی دیواری که به مناسبت ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، به تأکیدات شهردار تهران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: در همین راستا طرح پرتره شهید سلیمانی با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران اجرا و بر جداره بزرگراه شهید تندگویان به مساحت 350 متر نقش بست.
او خاطرنشان کرد: طرح پرتره شهید سلیمانی توسط محمدرضا قادری هنرمند بنام و پدر نقاشی دیواری شهری ایران اجرا شده و امید است با همکاری سازمان زیباسازی شاهد ترسیم آثار ارزشمند دیگری در معابر این منطقه باشیم.
شهردار منطقه در بخش دیگری اظهار کرد: محور مقاومت و مکتب سردار دلها آغاز شده و این مکتب فضایی را برای شهادت در ایران ایجاد کرده است.
رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز در این مراسم اجرای نقاشی های دیواری را عاملی درجهت افزایش ظرفیت هنری و فرهنگی شهر تهران دانست و ابراز امیدواری کرد با هم افزایی بین سازمان و این منطقه کارهای ماندگاری انجام شود.
این مسئول ضمن تشکر از هنرمند بنام نقاشی دیواری ایران در ثبت این اثر ارزشمند بر جداره بزرگراه شهید تندگویان، از همه هنرمندانی که به اجرای نقاشی های دیواری و ترسیم تصاویر زیبا و هنری در دیوارهای پایتخت می پردازند، قدردانی کرد.