رونمایی از سامانه هوشمند مهندسین ناظر در شهرداری سمنان
رونمایی از سامانه هوشمند مهندسین ناظر در شهرداری سمنان
سکان نیوز؛ معاون شهرسازی و معماری شهرداری سمنان از رونمایی سامانه الكترونيك فرم ها و گزارشات مرحله اي هوشمند مهندسين ناظر ساختماني خبر داد .

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان،ابوالفضل ملحی با اعلام این خبر افزود : سامانه مهندسین ناظر یک بستر آنلاین جهت ارتباط مهندسین ناظر با سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری بوده که مهندسان ساختمانی می توانند گزارشات مرحله ای و تخلف ملک های تحت نظارت خود را ارسال نمایید.

ملحی گفت : مهندسین ناظر پس از ثبت نام در سامانه “سمنان من ” به نشانی my.semnan.irو بازکردن حساب شهروندی ، می توانند گزارشات مرحله ای یا تخلف خود را به همراه تصاویر یا فایل های پیوست ثبت نمائید.

وی هدف از اجرای این سامانه را حذف مراجعات حضوری مهندسین ، مستند سازی گزارشات ، حذف گزارشات کاغذی و ارسال دیجیتال و همچنین تهیه گزارشات آماری بیان کرد و افزود : در کلیه مراحل کار با سامانه و انجام هر عملیات، پیامک تایید آن برای مهندس و کاربران سازمان یا شهرداری ارسال می گردد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سمنان خاطر نشان کرد : با هدف هوشمندسازی سرویس‌های شهرسازی، همکاری مناسبی با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان وجود دارد و بزودی طرح های دیگر در ارائه خدمات الکترونیک حوزه شهرسازی اجرا می شود .