سکان نیوز : بخشي از روشنايي معابر اتوبان پاسداران كه به دليل سرقت هاي متعدد با مشكل مواجه شده بود، با هزينه ي 7 ميليارد ريال با تلاش همكاران برق تبريز اصلاح و احياء شد.

به گزارش پايگاه خبري سکان نیوز و به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق تبريز، با تلاش گروه هاي بهره برداري امور برق ستارخان، 4 پايه ي دكل روشنايي معابر پاسداران و خروجي شهرك ارم كه به علت سرقت كابل و تابلوي برق خاموش شده بودند، مجددا احياء و روشن شدند و كليه ي تجهيزات تابلو به داخل پايه انتقال يافت.

همچنين براي اصلاح روشنايي معابر اتوبان پاسداران، امور برق ستارخان و امور توسعه و بهسازي شبكه، به ميزان 250 متر حفاري و كابل كشي مجدد انجام دادند.در مجموع در اثر سرقت هاي مكرر، هفت ميليارد ريال به تاسيسات اصلاح روشنايي معابر اتوبان پاسداران خسارت وارد آمده بود كه با اقدامات اخير و صرف اين هزينه توسط برق تبريز، اصلاح و بازسازي شد.

گفتني است در ماه هاي گذشته، سرقت هاي گسترده و مستمر موجب خاموشي بخش هايي از روشنايي معابر شهر تبريز از جمله كمربندي سردار سليماني (مياني)، اتوبان كسايي و اتوبان پاسداران شده بود كه اين امر موجب نارضايتي شهروندان تبريزي شده و شركت توزيع نيروي برق تبريز را نيز با مشكلات زيادي مواجه كرده است.