روحانی شخصا تحریم‌ها را علیه ملت ما مدیریت می‌کرد/هشت سال در زمین آمریکا و انگلیس بازی کرد
روحانی شخصا تحریم‌ها را علیه ملت ما مدیریت می‌کرد/هشت سال در زمین آمریکا و انگلیس بازی کرد
سکان؛ نماینده مردم تهران اظهار داشت: سیاست آقای روحانی طوری بود که ایشان شخصا تحریم‌ها را علیه ملت ما مدیریت می‌کرد و هشت سال هم در زمین آمریکا و انگلیس بازی کرد.

عزت‌الله اکبری تالارپشتی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی مجلس (دوشنبه 28 تیرماه) گفت: انتخاب آقای رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور سیزدهم را به ایشان تبریک می‌گویم و همینطور حضور پرشور ملت ایران در انتخابات 28 خرداد را به آحاد مردم تبریک می‌گویم که با وجود دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، حماسه بزرگی را رقم زدند و این حضور پرشور مردم مسئولیت مجلس یازدهم ودولت سیزدهم را سنگین‌تر کرده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رئیس‌جمهور منتخب و مجلس در معرض یک امتحان بزرگ هستند. در این شرایط حساس تاریخی مجلس و رئیس جمهور منتخب در انتخاب وزرا باید نهایت دقت را داشته باشند که ان‌شاءالله هم به خدا و هم به ملت پاسخگو باشند.

اکبری تالارپشتی خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله آقای رئیسی وزرای پیشنهادی خود را از میان افراد انقلابی، تصمیم‌گیر و کارآمد و ولایی انتخاب کنند که از هر نوع بازیگری‌های سیاسی مبرّا باشند و سرفصل کارهایشان خدمت به مردم و نوکری مردم باشد.

وی اظهار داشت: خواهش من این است که در انتخاب وزرا برای وزارت صمت، وزارت اقتصاد، وزارت نفت، وزارت نیرو، وزارت کشاورزی و وزارت رفاه، وزرایی مجرب، انقلابی و تصمیم‌گیر در نظر گرفته شوند و در حوزه وزارت کشور هم وزیر کشور هم باید یک وزیر اقتصادی باشد تا استانداران آشنا به صنعت، تولید و اقتصاد را به کار بگمارد.

وی افزود: امروز خروجی استانداران ما در سراسر کشور چیست و چه کار می‌کنند؟ آیا می‌شود گزارشی ارائه کرد که این استانداران در تولید ملی و رفع مشکلات معیشتی مردم و امور اقتصادی و امثال آن چه نقشی دارند؟ این استانداران به روزمرگی افتاده‌اند. ممکن است زحماتی بکشند اما زحماتشان چندان سازماندهی شده و هدفمند نیست.

وی خاطرنشان کرد: در ارتباط با مسائل امور امنیتی دو معاون انتخاب شوند تا به این امور رسیدگی کنند اما سرفصل کارها باید امور اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: امروز کار سفرای ما خروجی ندارد. ممکن است زحماتی هم کشیده شود اما بدون ثمر است. وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند جهش تولید، این جهش تولید با حامی تولید داخل برای انجام صادرات باشد.

وی گفت: سیاست آقای روحانی طوری بود که ایشان شخصا تحریم‌ها را علیه ملت ما مدیریت می‌کرد و هشت سال هم در زمین آمریکا و انگلیس بازی کرد.

اکبری تالارپشتی خاطرنشان کرد: وضعیت مرغ در شب عید، آب خوزستان، صنعت برق کشور، کرونای مردم سیستان و بلوچستان همگی نشان‌دهنده نحوه مدیریت دولت فعلی است و همه این موارد را آقای روحانی به گونه‌ای مدیریت کرد که بدون توجه به رأی‌ای که از مردم گرفته و دینی که داشته جامعه را مستأصل کند.