رضایی؛ عملیات احداث خط230 کیلوولت از شهرضا به سمیرم در حال انجام است
رضایی؛ عملیات احداث خط230 کیلوولت از شهرضا به سمیرم در حال انجام است
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان افزود: عملیات احداث خط230 کیلوولت از شهرضا به سمیرم جهت تغذیه پست مذکور از قبیل آزادسازی زمین و احداث فوندانسیون نیز انجام شده و در حال حاضر در مرحله نصب دکل هستیم.

به گزارش سکان، دکتر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار این شهرستان با مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات زیربنایی برق در این شهرستان بر تسریع انجام اقدامات مذکور تاکید نمود.

در ادامه مهندس موسی رضایی مدیرعامل برق منطقه ای اصفهان ضمن ارائه گزارشی در ارتباط با زیر ساخت برق شهرستان سمیرم اضافه کرد : با توجه به اتمام عملیات اجرایی احداث پست 230 به 63 کیلوولت سمیرم ، امیدواریم پست مذکور اواخر مهرماه برقدار گردد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان افزود: عملیات احداث خط230 کیلوولت از شهرضا به سمیرم جهت تغذیه پست مذکور از قبیل آزادسازی زمین و احداث فوندانسیون نیز انجام شده و در حال حاضر در مرحله نصب دکل هستیم.

گفتنی است شهرستان سمیرم با مساحت 5324 کیلومتر مربع باجمعیتی بالغ بر 94125 نفر در جنوب غربی استان اصفهان و و فاصله 150 کیلومتری مرکز استان قراردارد