رشد 48 درصدی اعتبارات بابل/سرمایه گذاری 280 میلیاردی برای محورهای هفتگانه بابل
رشد 48 درصدی اعتبارات بابل/سرمایه گذاری 280 میلیاردی برای محورهای هفتگانه بابل
سکان نیوز؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه بابل با اشاره به رشد 48 درصدی اعتبارات بابل، اظهار داشت؛ سرمایه گذاری 280 میلیارد ریالی برای محورهای هفتگانه بابل انجام شده است.

به گزارش سکان یوز؛ قربانعلی ولی زاده در نشست خبری بااعضای بسیج رسانه شهرستان بابل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ابراز داشت;همدلی و همکاری رسانه ها و هماهنگی دستگاههای اجرایی عضو شورای تامین شهرستان بابل در مقابله با ویروس کرونا ستودنی است .
وی ادامه داد: این انسجام و همدلی در خارج شدن از وضعیت قرمز این شهرستان نقش به سزایی داشته است و هرچند این شهرستان در حال حاضر در وضعیت هشدار قرار دارد اما خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش چشمگیر مرگ ومیر و حتی آمار صفر در این شهرستان بوده ایم .
قربانعلی ولی زاده افزود؛ بعد ازکرونا نیز با تهیه ۵۰هزار بسته معیشتی این شهرستان در صدر جدول استان قرار گرفته است واین امر بدون کمک های خیرین حوزه سلامت امکان پذیر نبوده است.
وی بیان داشت؛ در حال حاضر نیز به منظور توانمند سازی چرخه اقتصادی وام ۵ میلیون تومانی در اختیار اقشار آسیب پذیر و نیازمند با کارمزد کمتر از ۴ درصد قرار خواهد گرفت.

فرماندار بابل در بخشی دیگر از سخنانش به رشد ۴۸ درصدی اعتبارات این شهرستان اشاره نمود و گفت؛ این شهرستان توانست با جذب اعتبار ۲۰۰میلیاردی نسبت به سال ۹۲ رشد چشمگیری داشته باشد.
نماینده عالی دولت در بابل عنوان داشت؛ بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های اصلاحی و توسعه‌ای محورهای هفتگانه در این شهرستان در نظر گرفته شده است که از این مبلغ ۲۲ میلیارد ریال از اعتبارات شهرستانی است و بقیه از محل اعتبارات ملی تامین شده است.
فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت : تعریض  این محورها از جمله دغدغه های این شهرستان می باشد که در دستور کار قرار گرفته است ودر شرایط فعلی جذب اعتبار این پروژه ها در اولویت قرار دارد و امید داریم با تعریض این محورها به طول ۳۰کیلومتر شاهد کاهش تصادفات این محورها باشیم.
ولی زاده عنوان داشت؛ شهرستان بابل به عنوان بزرگترین تولید کننده برنج در کشور نتوانست جایگاه اصلی خود را به دست بیاورد و برند برنج خود را در کشور معرفی نماید و امید داریم در آینده نزدیک با ثبت برند برنج با جلوگیری از سواستفاده ی متقلبان و از عرضه ی کالاهای مشابه توسط اشخاص ثالث تحت علائم تجاری که عین یا به طریق گمراه کننده ای مشابه علامت تجاری دیگری هستند جلوگیری به عمل آید و همچنین ،با ثبت برند به مصرف کنندگان نیز امکان انتخاب دهیم.
وی افزود؛ در حال حاضر دوسرمایه گذار به مدد شناخت این برنج در کشور برآمدند و بدین منظور امید داریم سرمایه گذار بخش خصوصی می توانند کمک شایانی در این برند سازی داشته باشند.