رشد ۹۷درصدی روند رشد اشتغال زایی در ثبت سامانه رصد
رشد ۹۷درصدی روند رشد اشتغال زایی در ثبت سامانه رصد
سکان نیوز؛ معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان بابل از رشد ۹۷درصدی روند رشد اشتغال زایی در ثبت سامانه رصد خبر داد.

به گزارش سکان، دکتر قاسم عزیززاده گرجی در دهمین جلسه گروه کاری اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان بابل با اعلام این خبر افزود:دریک ماه اخیر ۱۲۰۶نفر در این سامانه ثبت گردیده است که نسبت به ۵ماه قبل که ۲۳۸نفر دراین سامانه ثبت شده بودند رشد ۹۷درصدی داشته است که نشان ازاهتمام جدی مسئولین شهرستانی است.
عزیززاده گرجی بیان داشت:این روند رشد نشان از صرف فعل خواستن می باشد که نشان می دهد که اگر مسئولان بخواهند کاری انجام خواهد گرفت.
وی تصریح کرد؛ در این راستا هریک از همکارانی که همکاری نمودندتقدیر شده وهمکارانی که در این راستا کوتاهی کرده باشند توصیه نامه ای برایشان صادر شده وبه مسئولین استانی رونوشت‌ خواهد شد.
فرماندار بابل در بخشی دیگر از سخنانش به جذب اعتبارات در بخش اشتغالزایی اشاره نمود وافزودباید تمام اعتبارات تخصیص داده شده در این حوزه جذب گرددودر صورت جذب نکردن منابع موجود؛ عدم جذب منابع نیز باید گزارش گردد تا موانع موجود برسر راه اشتغال از بین برود.
وی یادآور شد:هریک از مدیران بانکها باید گزارش جامعه ای از عدم جذب اعتبارات علاوه بر دستگاه های بالادستی به بخشدران منطقه ارایه دهند.
فرماندار بابل در پایان سخنانش ابرازداشت: هیچگاه نباید بانکها در اعطای تسهیلات به صورت سلیقه ای عمل نموده ویا دراین راستا کم کاری نمایند.