رشد درصد قبولی و نمرات دانش‌آموزان استان در امتحانات نهایی خرداد
رشد درصد قبولی و نمرات دانش‌آموزان استان در امتحانات نهایی خرداد
سکان نیوز/معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران از رشد درصد قبولی و میانگین نمرات دانش آموزان مازندرانی در امتحانات نهایی خرداد ماه 99 خبر داد.

سکان نیوز/به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «اسفندیار نظری» با اشاره به رشد درصد قبولی و میانگین نمرات دانش آموزان مازندرانی در امتحانات خرداد ماه امسال در مقایسه با زمان مشابه در سال قبل، تاکید کرد: این دستاورد حاصل برنامه ریزی مطلوب مجموعه آموزش و پرورش و تلاش و پشتکار فرهنگیان استان است.
وی افزود: با توجه به تجزیه و تحلیلی که از نتایج امتحانات خردادماه انجام شده است، عملکرد دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی خرداد ماه 99 به مراتب بهتر از سال گذشته بوده است در رشته ریاضی با 90.78 درصد دارای رشد 3.45 در رشته تجربی 94.56 درصد قبولی رشد 0.8درصدی و در رشته انسانی با درصد قبولی88.06 دارای رشد 3.58 درصد و در مجموع رشد 0.31 نمره در میانگین نمرات و1.89 درصد در درصد قبولی پایه دوازدهم را نشان می دهد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران ضمن اشاره به وجود تعطیلی مدارس و آموزش از طریق فضای مجازی، خاطرنشان کرد: عملکرد دانش آموزان استان با وجود آموزش از راه دور رضایت بخش است.
نظری با اشاره به اینکه پیشامدی که در سال تحصیلی رخ داد بی نظیر بود، خاطر نشان کرد: این واقعه باعث رشد و ترقی سیستم آموزشی و یادگیری معلمان و دانش آموزان برای استفاده از پتانسیل های ایجاد شده به کمک فضای مجازی و تکنولوژی های عصر حاضر شد.