راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهنده دانشگاه آزاد برای دانشجویان شهرستانی
راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهنده دانشگاه آزاد برای دانشجویان شهرستانی
سکان نیوز:رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مرکز شتاب‌دهنده دانشگاه آزاد برای دانشجویان شهرستانی راه‌اندازی شد که فقط دانشجوهای شهرستانی با موضوعی در رابطه با شهر خودشان در این مرکز تیم تشکیل می‌دهند.

به گزارش سکان نیوز/ دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در یکصد و سی و دومین جلسه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور که به ریاست دکتر سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد، گفت: طی جلساتی که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که باید توسعه از شهر تهران پیگیری شود.

وی ادامه داد: با مشارکت معاونت علمی ساختمانی از دانشگاه آزاد به عنوان مرکز شتاب‌دهنده راه‌اندازی شد و شرط گذاشتیم که فقط دانشجوهای شهرستانی با موضوعی در رابطه با شهر خودشان در این مرکز تیمی تشکیل دهند.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: هدف از راه‌اندازی این مرکز شتاب‌دهنده ایجاد فضای نوآوری برای دانشجویان شهرستانی در تهران است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا دانشجویان شهرستانی از همان بدو ورود به شهر تهران برای تحصیل، در حوزه‌ای که به تخصص شهرستان خود برمی‌گردد، سرویس خدماتی بگیرند.

بر اساس اعلام دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر طهرانچی در پایان افزود: در صورتی که موفق به اجرای کسب و کار در شهرستان خود شدند، ۴۰ درصد از تسهیلات اعطاء شده، بلاعوض خواهد شد.

  • نویسنده : 1161