راهکار یک نماینده مجلس برای حل بخشی از مشکل کمبود مسکن
راهکار یک نماینده مجلس برای حل بخشی از مشکل کمبود مسکن
سکان نیوز؛ یک نماینده مجلس شورای اسلامی، راهکاری برای حل بخشی از مشکل کمبود مسکن ارائه کرده است.

رضا حاجی پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ما در حوزه مسکن عقب هستیم، گفت: واقعیت امر همین است که رهبر معظم انقلاب فرمودند و ما در حوزه مسکن نتوانسته‌ایم به جایگاهی که باید برسیم،‌ دست یابیم.

حاجی‌پور با اشاره به وعده دولت برای ساخت مسکن، گفت: در واگذاری زمین در بعضی از استان‌ها با مشکلاتی مواجه هستیم و هنوز زمین در این استان‌ها واگذار نشده است.

وی با بیان اینکه تکمیل طرح‌های مسکونی نیمه‌تمام، بخشی از مشکل کمبود مسکن را حل می‌کند، اظهار داشت: ما امروز طرح‌های نیمه تمام مسکن باقی مانده از طرح مسکن مهر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مناطق مختلف داریم و یکی از کارها برای تسریع در تامین مسکن مردم این است که این طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل شوند.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: به عنوان مثال در حوزه انتخابیه بنده یک طرح 270 واحدی مسکن از گذشته باقی مانده و هنوز تکمیل نشده است، تکمیل این طرح و طرح‌هایی از این دست می‌تواند ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به هدفمان در تأمین مسکن برای مردم نزدیک‌تر کند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی باید هرچه زودتر مسکن مورد نیاز مردم ساخته و تأمین شود و نباید این موضوع مشمول گذر زمان شود.