رئیس جمهور باید از محضر رهبر معظم انقلاب و مردم به‌خاطر انفعال در عرصه مدیریت اجرایی عذرخواهی کند
رئیس جمهور باید از محضر رهبر معظم انقلاب و مردم به‌خاطر انفعال در عرصه مدیریت اجرایی عذرخواهی کند
سکان نیوز؛ عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: امروز رئیس جمهور به‌جای خواندن بیانیه سیاسی و مورد پسند دشمنان باید از محضر رهبر معظم انقلاب و مردم به‌خاطر انفعال در عرصه مدیریت اجرایی عذرخواهی کند.

علی کریمی‌فیروزجایی در گفت‌وگویی درباره ادعای روحانی در مورد ممانعت از احیای برجام اظهار کرد: این اظهارات که مخاطب خاص داخلی داشت، عاری از حقیقت است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور گفت: اینگونه اظهارات فرافکنانه دقیقه نودی نمی‌تواند اصل ماجرا که فرصت‌سوزی و ناکامی در بهره‌گیری از فرصت‌های کلیدی در اختیار بود را به‌فراموشی بسپارد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: این اظهارات در حالیست که نظام تمامی اختیارات و فراتر از آن را برای گشایش‌های اقتصادی در اختیار روحانی و تیمش قرار داد.

این مسؤول پارلمانی ضعف تیم سیاسی و اقتصادی دولت یازدهم و دوازدهم را کاملا مشهود و غیرقابل انکار دانست و گفت: چشم‌پوشی از ظرفیت‌های فراوان داخلی به امید یاری کدخدا نتیجه‌ای بهتر ازشرایط ناگوار فعلی ندارد.

کریمی‌فیروزجایی ثمره برجام را تهی کردن خزانه کشور و رویگردانی از اقتصاد مقاومتی عنوان و تصریح کرد: سیاست‌های منفعلانه دولت تدبیر و امید در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هدر روی سرمایه و منابع سرشار داخلی را به همراه داشت.

عضو مجمع نمایندگان مازندران خاطر نشان کرد: امروز رئیس جمهور به‌جای خواندن بیانیه سیاسی و مورد پسند دشمنان باید از محضر رهبر معظم انقلاب و مردم به‌خاطر انفعال در عرصه مدیریت اجرایی عذرخواهی کند.

عضو خانه ملت با اشاره به خالی کردن ۶۰ تن طلا و ۱۸ میلیارد دلار خزانه کشور در شرایط جنگ اقتصادی توسط تیم اقتصادی دولت افزود: هماهنگی راهبردهای اقتصادی دولت تدبیر و امید با هیأت حاکمه کاخ سفید تامل برانگیز و تاسف‌آور است.

این مسؤول وادادگی و انفعال در برابر سیاست‌های استکباری را امری محکوم و مذموم دانست و افزود: رویکردهای ذلیلانه دولت در دیپلماسی خارجی و سیاست‌های داخلی مغایر اهداف و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران بود.

دبیر هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور روحانی تنها رئیس دولتی بود که از اختیارات تام در مورد تصمیم‌گیری در امور اقتصادی برخوردار بود، ولی افسوس که به بیراهه رفت.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی در گرو عزم و اراده انقلابی است.