دیدار چهره به چهره مدیر کل بنیاد شهید مازندران با ایثارگران
دیدار چهره به چهره مدیر کل بنیاد شهید مازندران با ایثارگران
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به صورت چهره به چهره مشکلات 49 تن از ایثارگران استان مورد رسیدگی و پیگیری قرار داده است.

به گزارش ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران روز سه شنبه 18 آبان ماه در دیدار چهره به چهره با ایثارگران گفت: درخواست ها و موضوعات ارائه شده از سوی جامعه ایثارگری در رابطه با اشتغال، مسکن، درمان، خدمات و تسهیلات بانکی را مورد بررسی قرار گرفته است.همچنین مشکلات آن دسته از جامعه هدف که نیاز به پیگیری داشته است را از طریق مکاتبات با دستگاهها مورد پیگیری قرار داد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: در ملاقات عمومی صورت گرفته با ایثارگران مشکلات 49 تن از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان مازندران از نزدیک مورد رسیدگی و پیگیری گرفت.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اضافه کرد: به منظور حل مشکلات ایثارگران، ملاقات عمومی با حضور این عزیزان روزهای سه شنبه هر هفته در ستاد استان برگزار می شود و هدف اصلی ما در برگزاری ملاقات عمومی تسهیل و تسریع در کار و رضایتمندی است.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور اظهار داشت: موضوع اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر به عنوان مهمترین عامل از جمله درخواست هایی بوده که از سوی جامعه ایثارگری استان مطرح گردید. مدیر کل بنیاد مازندران پس از بررسی دغدغه های اشتغال فرزندان ایثارگر، به ارائه طریق از شیوه های شرکت در آزمون، وام های خود اشتغالی و … جهت جذب این عزیزان پرداخت.
ایشان خانواده های شهدا و ایثارگران را یک قشر معزز و دارای کرامت انسانی بالا دانست و عنوان کرد: مهمترین چیزی که در حین پاسخگویی به این عزیزان در اولویت است رعایت اصول اخلاقی و احترام گذاشتن به منزلت آنان است.
حجت الاسلام دکتر یوسف پور تصریح کرد: خدمت صادقانه به جامعه معزز ایثارگری، یک عبادت و فریضه بزرگ محسوب می گردد و امروز همه آحاد جامعه باید در مقابل عظمت خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تعظیم نموده و قدردان فداکاری این عزیزان باشند.
ایشان اظهار داشت: باید قدر ایثارگران را بدانیم و فرصت هایی که در امر خدمت رسانی به این عزیزان بدست می آید به سادگی از دست ندهیم باید خدا را شاکر باشیم که در چنین نهادی خدمت می کنیم.