دولت سیزدهم با شجاعت در تصمیم‌گیری و رفع موانع، روند توسعه مازندران را شتاب بخشید
دولت سیزدهم با شجاعت در تصمیم‌گیری و رفع موانع، روند توسعه مازندران را شتاب بخشید
سکان نیوز؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران؛ دولت سیزدهم با شجاعت در تصمیم‌گیری و رفع موانع دیوانی روند توسعه مازندران را شتاب بخشید.

به گزارش سکان، روح الله سلگی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام دولتمردان شهید اظهار کرد: حرکت دولت سیزدهم با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر مبتنی بر تحقق اراده‌های ایمانی مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به تحقق وعده‌های بیشمار دولت سیزدهم افزود: عبور عالمانه از شرایط وحشتناک کرونایی، جبران کسری بودجه سال گذشته و مقابله هوشمندانه با شرایط تحریمی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی از دستاوردهای بارز فعالیت‌های یکساله دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

سلگی تصریح کرد: دولت سیزدهم با هوشمندی کامل اقتصاد کشور را به برجام و توافقنامه‌های بین‌المللی گره نزد و مسیر پیشرفت و توسعه کشور را پیش برد.

وی با اشاره به رویکرد مردمی دولت سیزدهم گفت: مردمی‌سازی سیاست‌های توسعه کشور راهبرد اساسی دولت سیزدهم است و برنامه‌های تحولی دستگاه‌ها با پیوست فرهنگی تدوین و اجرایی می‌شود.

معاون استاندار مازندران با اشاره به تغییر سیاست‌های اجرایی دولت در این استان خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با شجاعت در تصمیم‌گیری و رفع موانع دیوانی روند توسعه مازندران را شتاب بخشید.

سلگی با اشاره به تدوین اطلس فرهنگی، اجتماعی و سیاسی مازندران برای ترسیم نقشه راه توسعه، افزود: نظام مسائل توسعه مازندران با دستور استاندار جهادی مازندران تدوین شده است.

وی در این ارتباط به آزادسازی سواحل مازندران در چند ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: برغم آزادسازی سواحل و همگانی شدن دسترسی به دریا تابستان امسال آمار غریق در مازندران ۳۵ درصد کاهش یافت.

سلگی با تاکید بر جدیت استاندار مازندران در مقابله با پدیده زمین خواری و تغییر کاربری‌های زراعی در استان گفت: در دوره جدید مدیریت اجرایی در مازندران بسترهای توسعه بخش کشاورزی در استان با محور قرار گرفتن زارعان متحول شده است.

وی همچنین توسعه فضای کسب وکار با حذف بروکراسی زائد و با رویکرد فناورانه و تجارت خارجی با فعال کردن کریدور شمال- جنوب و بندر امیرآباد در شاهراه ارتباطی اوراسیا را دستاورد مهم مدیریت ارشد اجرایی مازندران در دولت سیزدهم برشمرد و افزود: رشد فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان در مازندران با پیشگامی استاندار ظرفیت جدیدی را در روند توسعه استان فراهم کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر هم راستایی سیاست‌های ترسیمی دولت سیزدهم در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی واقتصادی مازندران تصریح کرد: عزم انقلابی و مدیریت جهادی مدیران دولت سیزدهم در مازندران موجب تقویت مولفه‌های اثربخش توسعه متوازن این خطه خواهد شد.

وی با اشاره به تعمیق ارتباط مسؤولان با مردم بویژه جوانان و نخبگان بعنوان رویکرد محوری دولت سیزدهم گفت: با هدف بهره‌برداری از ظرفیت نخبگان جوان در مسیر توسعه پایدار مازندران بانک ایده در استان راه اندازی خواهد شد.