در جلسه مدیران عامل همیاری شهرداری‌های مازندران و سمنان چه گذشت؟
در جلسه مدیران عامل همیاری شهرداری‌های مازندران و سمنان چه گذشت؟
سکان نیوز؛ در دیدار مدیران عامل سازمان‌های همیاری شهرداری‌های مازندران و سمنان، تفاهم نامه همکاری بین دو سازمان به امضاء رسید.

به گزارش سکان، دکتر فرهاد عسکری مدیرعامل سازمان همیاری مازندران در دیدار با مهندس حمید دهرویه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان، سند همکاری متقابل دو سازمان را امضا کردند.

در این دیدار که به میزبانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران انجام شد، دکتر عسکری، با همراهی معاون اداری و مالی سازمان، ضمن خیرمقدم به مهندس دهرویه و مهندس اسکندری؛ مدیر املاک و سرمایه‌گذاری سازمان همیاری شهرداری‌های سمنان، آمادگی سازمان متبوع خود را جهت همکاری متقابل با سازمان همیاری سمنان اعلام نمود.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های سمنان، نیز با ابراز خرسندی از حضور در مازندران، آمادگی خود را جهت انعقاد قراردادی فیمابین این دو سازمان برای سرمایه‌گذاری در مازندران، اعلام کرد.

در پایان این جلسه، قراردادی میان مدیرعاملان دو سازمان در جهت ساخت پروژه‌ای سازمانی – تفریحی برای پرسنل سازمان همیاری شهرداری‌های استان سمنان در مازندران، به امضا رسید و مقرر شد، در ادامه، همکاری‌های مرتبط بیشتری در زمینه اجرایی کردن برنامه‌ها و پروژه‌های مشترک، انجام گردد.

گفتنی‌ست، بازدید از سواحل دریای خزر و چند پروژه در دست ساخت توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران، از دیگر برنامه‌های مهمانان این جلسه بود.