درخواست نظام از مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات بیانگر بطلان ادعای دشمنان مبنی بر زینتی بودن انتخابات است
درخواست نظام از مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات بیانگر بطلان ادعای دشمنان مبنی بر زینتی بودن انتخابات است
سکان نیوز؛ رئیس ستاد سحر آیت الله رئیسی در مازندران گفت: درخواست نظام از مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات بیانگر بطلان ادعای دشمنان مبنی بر زینتی بودن انتخابات در ایران اسلامی است.

عقیل امامی در گفتگویی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مردمی‌ترین ساختار سیاسی را دنیا تجربه می‌کند و چرخش مدیران آن به اتکا آرای عمومی است.

این فعال سیاسی انتخابات را تبلور اراده ملی برای پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی دانست وافزود: رأی دادن ابزار کارآمد برای تغییر جریان سیاسی و پالایش عرصه‌های مدیریتی باهدف تعویض ریل اجرایی است.

رئیس ستاد سحر مازندران با تاکید بر نقش ممتاز مردم بویژه جوانان در گفتمان سازی عرصه سیاسی افزود: جریان انقلاب با معرفی چهره اصلح وکارآمد در این انتخابات به استقبال تغییر و دگرگونی مدیریتی در کشور رفته‌است.

امامی با اشاره به کارنامه و سوابق نامزدهای انتخاباتی یادآور شد: اساس کار وبرنامه آیت الله رئیسی مبتنی بر تحول و پیشرفت در عرصه‌های پیشتازانه است.

این مسئول انتخاباتی با تاکید بر بصیرت و هوشمندی زایدالوصف مردم کشورمان افزود: تخریب وتوهین علیه نامزد برجسته جبهه انقلاب بخاطر درک بالای مردم اثربخشی خود را از دست داده است. امامی گفت: مناظرات انتخاباتی نشان داد برنامه و دیدگاه‌های آیت الله رئیسی نسخه شفابخش برای علاج دردهای امروز کشور است. ‏

این فعال سیاسی با اشاره به موقعیت حساس کشور خاطر نشان کرد: شرایط ویژه و حساس بین المللی و داخلی می‌طلبد مدیریت اجرایی کشور به دست عنصر توانا و کاربلدی مانند آیت الله رئیسی باشد که تاکنون از عهده مسئولیت‌های کلیدی در نظام به شایستگی بر آمده است. ‏

امامی با اشاره به خسارت‌های ناشی از بکارگیری مدیران خسته و فرسوده در عرصه اجرایی کشور طی ۸ سال اخیر گفت: مردم با انتخاب آیت الله رئیسی می‌توانند آینده بهتر کشور را با حاکم شدن اراده‌های ایمانی و مدیران جوان وانقلابی ترسیم کنند