خودسازی دانشجویان عهد خدمت با فعالیت ۳۰ گروه جهادی
خودسازی دانشجویان عهد خدمت با فعالیت ۳۰ گروه جهادی
سکان نیوز؛ سازمان بسیج دانشجویی  یک برنامه در راستای رویکرد جهاد تبیین و همچنین مقوله پیشرفت و عقلانیت توام با احساس ، گروه اندیشه ورز  طراحی کرده است.

به گزارش سکان، سید امیر سادات کرمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی مازندران اظهار داشت:  بعد از دوسال  کم توفیقی در اعزام راهیان نور، امسال با پیگیری های انجام شده و نگاه مثبت دولت، راهیان نور برگزار شد.علیرغم پیش بینی ها بر ایم اساس بود که استقبال کمی صورت بگیرد،تقریبا 40 اتوبوس دانشجویی به مناطق اعزام شدند که از این تعداد 70 درصد خانم ها و 30 درصد آقایان بودند.
وی افزود: سازمان بسیج دانشجویی  یک برنامه در راستای رویکرد جهاد تبیین و همچنین مقوله پیشرفت و عقلانیت توام با احساس ، گروه اندیشه ورز  طراحی کرده است که به نوعی مضمون حضور دانشجویان در مناطق و ماهیت یادمان ها و عملیات ها در نهایت تصوری در ذهن دانشجو شکل بگیرد که هم موید پیشرفت و پیروزی باشد و هم به نوعی هویت بخش باشد  و همچنین از خلاهای زمانی در اتوبوس برای پاسخ به شهبات استفاده شد.که با استقبال دانشجویان مواجه شد.
سادات کرمی بیان داشت: ذهن دانشجویان بسیار پرسشگر و متمایل به شنیدن به حقایق است هروقت بااین نگاه  دانشجو مواجه شدیم شاهد استقال فزاینده دانشجوها بودیم. امیدواریم اردوی راهیان نور  تاثیر خوبی بر دانشجویان بگذارد . بعد از عید هم برای اردوی راهیان نور به غرب کشور هم برنامه ریزی می کنیم که اردوی راهیان نور غرب کشور( کردستان و کرمانشاه) هم جز برنامه های ابلاغی این سازمان است.
وی در خصوص عهد خدمت گروه های جهادی گفت: سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا عملیاتی در بازه 15 اسفند ماه تا 15 مهرماه تحت عنوان عهد خدمت در دستور کار داشت که  دراین بازه یک ماهه که بازه تعطیلات دانشجویان بود دانشجویان جهادگر با حمایت ما، و با استقرار در سه قرارگاه که توسط  نهادها هم پشتیبانی میشد  دانشجوها با تناسبت ظرفیت ها در این سه قرارگاه مستقر می شوند.
30 گروه جهادی در این بازه مشغول فعالیت جهادی هستند که در هرگروه بین 5 الی 15 عضو دارد که حداقل 300 الی 350 دانشجو را درگیر کارهای جهادی کردیم که تلفیق  راهیان نور که به جهادی ختم می شود یک ماه خودسازی را برای دانشجویان رقم خواهد زد.