خلاقیت و افزایش بهره‌وری از معیارهای انتخاب کارگران نمونه در آینده خواهد بود
خلاقیت و افزایش بهره‌وری از معیارهای انتخاب کارگران نمونه در آینده خواهد بود
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران بیان داشت؛ خلاقیت و افزایش بهره‌وری از معیارهای انتخاب کارگران نمونه در آینده خواهد بود.

مدیر عامل ایران خودرو مازندران در مراسم انتخاب کارگر نمونه در بین کارگر این شرکت با تشکر از زحمات کارگران این شرکت ابراز داشت: با توجه به توانمندی های کارگران این شرکت انتخاب کارگر نمونه از جمله سخت ترین کار ها در انتخاب می باشد ودرحال حاضر معیار انتخاب بهترین فرد در بین خوبان بوده است اما امید داریم در آینده نزدیک شاخص کارگرنمونه با معیار استانداردهایی چون نوآوری وخلاقیت همراه باشد.

امینی تصريح کرد:تنها خوب بودن در معیار ارزش رتبه بندی یک شخص به عنوان‌ کارگر نمونه در شرکت ایران خودرو مازندران ملاک ومعیار نخواهد بود؛ حال باتوجه به ارتقای این سایت انتظار می رود وجه تمایز زیادی بین کارگر نمونه با کارگران خوب وجود داشته باشد تا این سایت در مسیر توسعه پیش از گذشته گام بردارد.
وی اذعان داشت؛ در بازار بسیار رقابتی امروز نیاز سازمان ها به حفظ نیروی انسانی متخصص بیش از پیش اشکار شده است و اعطای پاداش و سیستم های تشویقی – انگیزشی راهبردی درجهت وصول به این مهم است ویکی از رویه های انگیزشی – تشویقی که در صنایع ایران بکار می رود انتخاب افرادی به عنوان کارگر نمونه است.

مدیر عامل ایران خودرو مازندران با اشاره به معیار‌های انتخاب کارگران نمونه ملی گفت: اختراع، راه‌اندازی سیستم‌ها، افزایش بهره‌وری، افزایش راندمان، مسئولیت‌پذیری، وجدان کاری، حضور به‌موقع در محل کار، رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، کسب مهارت‌ها و انتقال دانش به دیگران و سایر موارد مورد تأکید قرار گرفته است وکارگران این سایت با این معیار نباید فاصله داشته باشند تا صنعتی پویا را در جامعه داشته باشیم.
همچنین آقای اسماعیل معتمدی از نیروی های شرکت خودروسازی خزر بخاطر خلاقیت و نوآوری در کار بعنوان کارگر نمونه شهرستان بابل در فرمانداری تقدیر شد.