خدمت به مردم و مبارزه با فساد باید سرلوحه کار دولت قرار گیرد
خدمت به مردم و مبارزه با فساد باید سرلوحه کار دولت قرار گیرد
سکان نیوز؛ عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: خدمت به مردم و مبارزه با فساد باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و در این مسیر قوه مجریه و مقننه در کنار هم باید مجدانه تلاش داشته باشند.

الهام آزاد نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای هیات دولت با ایشان مبنی بر اینکه باید مسئولان حرف‌های مردم را بشنوند و از نگاه بالا به پایین پرهیز کنند، گفت: طبق آرمان انقلاب اسلامی مسئولان خادم مردم‌اند و بر همین اساس مسئولان کشور باید با پرهیز از نگاه بالا به پایین خود را خادم مردم بدانند نه رئیس.

وی افزود: در سایه خدمت به مردم و پرهیز از نگاه بالا به پایین است که می‌توان اعتماد مردم را جلب کرد و در مسیر رفع مشکلات گام برداشت.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: خدمت به مردم و مبارزه با فساد باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد و در این مسیر قوه مجریه و مقننه در کنار هم باید مجدانه تلاش داشته باشند.

آزاد خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم با کلید واژه‌هایی همچون خدمت، عدالت و امثال آن مواجهیم که در سایه تحقق این موارد می‌توان به پیشرفت و توسعه و جلب اعتماد مردم امیدوار بود.

وی افزود: مقام معظم رهبری بر داشتن پیوست عدالت در برنامه‌های دولت تاکید داشتند که ما باید بدانیم که به عنوان حکومت اسلامی و پرچمدار عدالت در این زمینه ضمن اجرای عدالت الگویی برای دیگر کشورها باشیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: در سایه اجرای عدالت است که اختلاف طبقاتی کاهش می‌یابد و ما شاهد توسعه در همه بخش‌ها و مناطق هستیم و مردم نیز ثمره این عدالت را خواهند چشید.

آزاد خاطرنشان کرد: در برنامه‌های آقای رئیسی به کار و تلاش هوشمندانه اشاره شده که این مسأله امر بسیار مهمی است و در سایه این روش می‌توانیم به بهبود شرایط امیدوار باشیم.

وی در پایان گفت: مجلس نیز ضمن همگامی و همراهی با دولت برای رفع مشکلات به نظارت دلسوزانه خود ادامه خواهد داد.