حماسه 9 دی میثاق ماندگار امت با ولایت بود
حماسه 9 دی میثاق ماندگار امت با ولایت بود
سکان نیوز؛ سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9دی سال 1388 از این حماسه به عنوان میثاق ماندگار امت با ولایت نام برد و بر ضرورت تبیین ریشه ها و عوامل وجودی این حماسه تاکید کرد.

به گزارش سکان به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک حماسه نهم دی ماه 1388 تجلی بصیرت و رجوع دوباره ملت به آرمان های بنیادین انقلاب اسلامی بود، چرا که ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی در این روز با تشخیص درست و بموقع خود توانست خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار و نهان سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان بکشد و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود بیاورد.
زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت به راستی در این روز رقم خورد و مردم مسلمان ایران با درک شرایط حساس کشور، راه خود را از راه فریب خوردگان و عوامل استکبار جهانی جدا کردند و با حضور خروشان و یکپارچه خود، قدرت و اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذاشتند.
در شرایطی که غبار فتنه می رفت که مظلومیت خط مستقیم الهی انقلاب و اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه را نشانه رود، حضور حماسی زن و مرد و پیر و جوان مومن در 9 دی 1388 بار دیگر این غبار را کنار زد و دست بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب را نمایان ساخت و این موضوع می طلبد که ریشه ها و عوامل وجودی این حماسه را تبیین کنیم.
خداوند بزرگ را شاکریم که پرچم اسلام و جمهوری اسلامی به دست فقیهی فرزانه و شجاع قراردارد و نور ولایت او در دل تک تک ما متجلی شده و سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان عضوی از پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی با اقتدا به رهبرفرزانه انقلاب و در راستای سیاست های دولت مردمی و انقلابی دکتر رییسی، همواره در عرصه ارائه خدمت به مردم مسلمان و انقلابی ایران علی الخصوص مردم مومن و ولایی جزیره قشم پیشگام خواهد بود.
اینجانب با گرامیداشت حماسه ماندگار 9 دی که به درستی روز بصیرت نامگذاری شده است، ضمن توصیه به همه همکاران برای داشتن بصیرت و تلاش و کوشش مداوم جهت نیل به توسعه همه جانبه منطقه آزاد و جزیره زیبای قشم، برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی از بارگاه ایزد یکتا دارم.