حضور سخنگوی کمیسیون اجتماعی در رادیو گفتگو جهت پاسخگویی به اهالی رسانه
حضور سخنگوی کمیسیون اجتماعی در رادیو گفتگو جهت پاسخگویی به اهالی رسانه
سکان نیوز/سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از حضور خود در رادیو گفتگو جهت پاسخگویی به پرسش‌های اهالی رسانه پیرامون نقش این کمیسیون در پیشگیری از بحران‌های اجتماعی و ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت صندوق‌های بیمه‌ای خبر داد.

سکان نیوز/علی بابایی کارنامی ، ضمن اعلام خبر حضور خود در رادیو گفتگو در تشریح جزییات دلیل شرکت خود در این برنامه، گفت: این برنامه پیرو سلسله برنامه‌هایی که با حضور سخنگویان دستگاه‌های مسئول جهت پاسخگویی به خبرنگاران تهیه می‌شود، برگزار شد.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یازدهم، تصریح کرد: بنده در این برنامه به پرسش خبرنگاران حاضر در استودیوی رادیو گفتگو در رابطه با آسیب‌های اجتماعی و عملکرد کمیسیون اجتماعی از ابعاد قانونگذاری و نظارت پاسخ دادم.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به محور پرسش‌های مطرح شده از سوی خبرنگاران در این برنامه، تاکید کرد: پرسش مطرح شده از سوی خبرنگاران در این قسمت از برنامه پیرامون نقش کمیسیون اجتماعی مجلس در زمینه پیشگیری از بحران‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد و موضوعات مرتبط با وضعیت صندوق‌های بیمه‌ای بود که به آنها پاسخ دادیم.