حضرت امام راحل با فرهنگ عاشورایی انقلاب را به پیروزی رساند - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 20 May , 2024
گروه : استان ها
پ
  • شناسه : 886
  • 21 بهمن 1398 - 15:48
  • 0 دیدگاه
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

حضرت امام راحل با فرهنگ عاشورایی انقلاب را به پیروزی رساند

حضرت امام راحل با فرهنگ عاشورایی انقلاب را به پیروزی رساند
حضرت امام راحل با فرهنگ عاشورایی انقلاب را به پیروزی رساند
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: حضرت امام راحل با فرهنگ عاشورایی انقلاب را به پیروزی رساند و باید از از ارزش های انقلاب دفاع کنیم.

به گزارش وارش نیوز، سردار عبدالله ملکی  در مراسم اربعین شهید «سلیمانی» که در مسجد جامع المهدی روستای کاسه‌گرمحله شهرستان نور، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید حاج «قاسم سلیمانی» به نقش علما در هدایتگری مردم و شکل‌گیری انقلاب مشزوطه اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) از تجربه مردمی انقلاب مشروطه و جنبش ملی شدن صنعت نفت در جریان انقلاب اسلامی استفاده کرد.

وی افزود: علما مردم را بسیج کردند و بدون علما حرکت انقلاب امکان نداشت و امام از تجربه بزرگ قیام ۱۵ خرداد و با کمک مردم و مبانی فکری الهی این نهضت و انقلاب را به پیروزی رساند.

ملکی با بیان اینکه دشمن از ۲۳ بهمن ۵۷ جنگ علیه جمهوری اسلامی را شروع کرد، افزود: ضد انقلاب در روستاهای کردستان جنگ را با کمک استکبار جهانی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده بودند و جنگ‌های داخلی در بخشی از آذربایجان غربی، کرمانشاه، خوزستان و سیستان و بلوچستان و گنبد از همان زمان آغاز شد.

این مسئول بیان کرد: جنگ دشمن در خوزستان از اوایل سال ۵۸ شروع شده بود و این در یک سند رسمی در سازمان ملل ثبت شد که قبل از شروع جنگ تحمیلی بعثی‌ها ۶۳۷ مورد به جمهوری اسلامی تجاوز هوایی و دریایی و زمینی داشتند که با مقاومت نیروهای سپاه تیر دشمن به هدف نخورد.

وی با بیان اینکه مردم فهمیم ما نهضت خمینی (ره) را به نتیجه رساندند و خون‌های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی ریخته شد و در مازندران بیش از ۵۸ شهید تقدیم کردیم به دیدار از مبارزین انقلابی اشاره کرد و گفت: در آن زمان وحشت، مردم بابصیرت این انقلاب را با تلاش و کوشش به نتیجه رساندند و طی ۴۱ سال با خون خود پاسداری کردند.

این مسئول با بیان اینکه امام با ایجاد وحدت بین شیعه و سنی و با تدبیر و مدیریتی که رمز پیروزی این انقلاب بود این نهضت را با مبانی فکری و ارزش‌های الهی و اهداف انبیا پیش برد، خدامحوری و ایجاد قسط و عدالت و وحی آسمانی و قرآن و ائمه اطهار و عترت را از اهداف انبیا دانست و افزود: امام با این فرهنگ و فرهنگ عاشورایی این نهضت را به پیروزی رساند.

ملکی به نقش مردم بابصیرت در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: مردم سختی‌ها و مشکلات را تحمل کردند و این انقلاب بدون پشتوانه مردم و تفکر امام پیروز نمی‌شد.

وی با اشاره به اینکه شهید «ابومهدی الهندس» آرزوی شهادتی را داشت که مقام معظم رهبری بر پیکرش نماز اقامه کند، گفت: همه شاهد بودیم که این اتفاق افتاد و اینها نشانه ایمان، کمال و بصیرت است و مردم ایران علیرغم همه سختی‌ها و فشارها در مقابل مشکلات خوب ایستادگی و صبوری می‌کنند.

وی افزود: منافقین در مسئله گرانی بنزین از طریق فضای مجازی مشکلاتی را ایجاد کردند ایجاد کردند و روی ذهن و افکار مردم و جوانان کار کردند و نتیجه این شد که جوان احساسی بنر شهید سلیمانی را پاره کرد و خانواده این شهید آن جوان را بخشیدند و مشکل جوانان ما از بی‌اطلاعی مسائل است و ما باید خوب منتقل کنیم.

  • نویسنده : صادقی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

رکود در بازار لوازم خانگی / برخی از واحدها تبلیغات عوام‌فریبانه دارند 30 اردیبهشت 1403

رکود در بازار لوازم خانگی / برخی از واحدها تبلیغات عوام‌فریبانه دارند

سکان نیوز؛ رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه در سال جاری هیچ شرکتی افزایش قیمت نداشته، از رکود در بازار لوازم خانگی خبر داد و انتقاداتی هم نسبت به وضعیت فعالیت فروشگاه‌های بزرگ قسطی مطرح کرد.

۱۰۳ اهدای عضو و نجات دوباره جان بیماران در دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام شد 30 اردیبهشت 1403

۱۰۳ اهدای عضو و نجات دوباره جان بیماران در دانشگاه علوم پزشکی بابل انجام شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از انجام ۱۰۳ اهدای عضو دراین دانشگاه خبر داد و گفت: تا زمانی که تیم تخصصی پزشکی مرگ مغزی بیمار را تایید نکنند روند اهدای عضو شروع نمی شود.

معافیت ازپرداخت  پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف 29 اردیبهشت 1403

معافیت ازپرداخت پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ با اعلام اینکه مجوز معافیت از پرداخت پذیره اولیه استثنایی ترین تخفیف قرن در تاریخ سازمان اوقاف صادر شد، گفت :در این راستا سعی می کنیم تا تخفیفات قابل ملاحظه ای برای متصرفین اراضی وقفی قائل شویم .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.