حسین زاده؛ بانکداری و مشتری مداری باید در بانک ملی دائمی باشد
حسین زاده؛ بانکداری و مشتری مداری باید در بانک ملی دائمی باشد
سکان نیوز؛ مدیرعامل بانک ملی ایران در نشست بررسی عملکرد شش ماه نخست امسال ادارات امور و شعب مستقل بانک که به صورت وبیناری برگزار شد، گفت: بانکداری و مشتری مداری باید دائمی باشد و همکاران از ابتکار عمل غافل نشوند.

محمدرضا حسین زاده در این نشست که با حضور مدیران امور، تنی چند از روسای ادارات کل، روسای ادارات امور شعب، روسای حوزه ها، شعب مستقل و ممتاز سراسر کشور برگزار شد، با اشاره بر صدور برخی احکام برای اعضای هیات عامل با هدف هم افزایی همکاران در جهت اعتلای بانک افزود: اعضای هیات عامل در حوزه منابع، مصارف، وصول مطالبات، جذب مشتریان جدید و… به کمک معاونت امور شعب خواهند پرداخت.

وی با اشاره به افزایش نیاز بانک به منابع تصریح کرد: با توجه به افزایش مصارف، نیاز ما به منابع نیز بیشتر شده است و اولویت باید سپرده های جاری، ارزان قیمت، کوتاه مدت و سپس بلند مدت باشد.

حسین زاده با بیان اینکه انتظار داریم همکاران تلاش کنند مطابق برنامه به اهداف و سیاست های ابلاغی دست یابیم، تاکید کرد: ظرفیت و پتانسیل بانک ملی ایران در هیچ بانک دیگری دیده نمی شود و از این رو انتظار بیشتری از همکاران می رود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه علی رغم تکالیف سنگین روی دوش بانک ها بحث سودآوری آنها مطرح است، گفت: متاسفانه هنوز هم برخی شعب بانک به اخذ حداقل کارمزدها بی توجه هستند که این امر زیر پا گذاشتن حقوق بانک است.

وی خاطر نشان کرد: از مدیران امور شعب درخواست داریم بیش از پیش در کنار واحدها و ادارات باشند و کارنامه عملکردی بهتری نسبت به گذشته تحویل دهند.

حسن مونسان عضو هیات عامل و معاون شعب بانک نیز با بیان اینکه واحدها باید برنامه محوری کارکنان را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: سهمیه بندی تجهیز منابع را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سپرده های بخش LCو ضمانتنامه های ارزی باید 15 درصد از کل سپرده های بانک باشند، افزود: مدیران ستادی باید پشتیبانی بیشتری از شعب داشته باشند.