حذف پیمانکاران و تبدیل وضعیت بی قید و شرط خواسته به حق نیروهای دولت است
حذف پیمانکاران و تبدیل وضعیت بی قید و شرط خواسته به حق نیروهای دولت است
سکان نیوز؛ مدیر مسئول سایت خبری سکان نیوز با اشاره به این که تنها راه برقراری عدالت و رفع تبعیض مزدی، حذف پیمانکاران و واسطه‌ها و تبدیل وضعیت تمام نیروهای دولت است، گفت: هر اقدامی جز این، معنای عدالت نمی‌دهد و بازهم تبعیض پابرجا می‌ماند.

به گزارش سکان ، محمدرضا فرجی نقیبی در گفت و گویی بیان داشت: شهریور ماه بود که طرح نمایندگان مجلس برای حذف پیمانکاران و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادیِ شاغل در تمام نهادهای دولتی، عمومی، نیمه دولتی و خصولتیِ کشور در کمیسیون اجتماعی با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسید و نمایندگان وعده دادند این طرح بزودی راهی صحن علنی خواهد شد.

وی بیان داشت: حتی گفتند در ظرف یک هفته، ۵۰ امضا جمع می‌کنند و طرح را برای تصویب به صحن می‌‌آورند اما پس از این وعده‌ها، زمان به نفعِ «حامیان پیمانکاران» و لابی‌های آن‌ها در بدنه‌ی دولت سپری شد.

فرجی نقیبی افزود: با نمایندگان مجلس شهرهای مختلف کشور بارها بابت طرح ساماندهی کارکنان دولت تماس گرفته‌ام، آن‌ها امیدواری می‌دهند و با قاطعیت می‌گویند طرح حتماً به تصویب می‌رسد، قاطبه‌ی نمایندگان مجلس، موافق تصویب طرح هستند؛ ما انتظار داشتیم کلیات طرح قبل از پایان سال جاری به تصویب برسد و عیدی خوبی به کارگران سراسر کشور بدهند.

مدیرمسئول سایت خبری سکان نیوز با اشاره به اینکه تنها راه برقراری عدالت و رفع تبعیض مزدی، حذف پیمانکاران و واسطه‌ها و تبدیل وضعیت تمام نیروهای شرکتی و قراردادیِ شاغل در تمام نهادهای دولتی، عمومی، نیمه دولتی و خصولتیِ کشور می باشد، افزود: هر اقدامی جز این، معنای عدالت نمی‌دهد و بازهم تبعیض پابرجا می‌ماند.

این فعال حوزه کارگری گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس در چند روز باقی مانده سال این طرح را در صحن علنی مجلس آورده و با تصویب طرح با رای بالا عیدی خوبی به کارگران سراسر کشور بدهند.