حدود ۱۲ هزار تاکسی فعال در مشهد برای نوروز به زائران خدمات می دهند
حدود ۱۲ هزار تاکسی فعال در مشهد برای نوروز به زائران خدمات می دهند
سکان نیوز؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسی‌رانی شهرداری مشهد گفت: حدود ۱۲ هزار تاکسی فعال در مشهد وجود دارد که همه این ناوگان برای ایام نوروز و ارائه خدمات شایسته به زائران و مجاوران بارگاه رضوی در آماده‌باش کامل هستند.

“احمد محبی” ضمن اشاره به اقدامات انجام شده این سازمان در ایام نوروز افزود: در کنار آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی ایستگاه‌های تاکسی با رنگ‌های ترافیکی شاخص‌سازی و عملیات فضا‌آرایی، تنظیف و کیوسک‌های تاکسی نیز انجام شده است.

وی اضافه کرد: در راستای رسیدگی به شکایات شهروندان و زائران و همچنین محلی برای نگهداری اشیای جامانده در تاکسی، پایگاه مرکزی تاکسی‌رانی در میدان بیت‌المقدس ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد تصریح کرد: همچنین برای ارائه خدمات باکیفیت به مسافران، گشت‌های نظارتی این سازمان با 20 گروه خودرویی شامل بازرسان، متصدیان و ناظران و سه گروه گشت موتوری و در مجموع با حضور ۱۰۰ مأمور نظارتی، در ایام عید تمام‌وقت مشغول به کار خواهند بود تا ظرفیت تاکسی‌های شهر را متناسب با میزان مسافر سامان‌دهی کنند.

محبی ادامه داد: در کنار این اقدامات شبکه بی‌سیمی سازمان تاکسی‌رانی نیز به‌صورت شبانه‌روزی و با نرخ‌های مصوب آماده ارائه خدمات به زائران و مجاوران است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های رسید سفر به‌روزرسانی شده‌اند و سه دستگاه رسید سفر در فرودگاه نصب شده است، اظهارکرد: همچنین، مشابه این دستگاه‌ها در راه‌آهن، پایانه مسافربری و کیوسک‌های اطراف حرم مطهر رضوی نصب شده است تا برای مسافران زمان تقریبی سفر و قیمت مشخص شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت برتاکسی‌رانی شهرداری مشهد افزود: همچنین تاکسی‌های ون مشهد نیز در ایام نوروز برای سفرهای گروهی و شبه‌گروهی در ورودی‌های شهر و اطراف حرم مطهر رضوی مستقر شده‌اند.