حدادیان: شخصیت یافتن نساجی مهم‌تر از برد است/ ورزشگاه آزادی بهترین محل برای برگزاری فینال است
حدادیان: شخصیت یافتن نساجی مهم‌تر از برد است/ ورزشگاه آزادی بهترین محل برای برگزاری فینال است
سکان نیوز؛ مالک باشگاه نساجی گفت: نساجی شخصیت تیمی کاملی پیدا کرده و همه تیم‌ها به آن احترام می‌‌گذارند. این موضوع برای من حتی مهم‌تر از برد است.

رضا حدادیان پس از برتری نساجی مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت: ماراتن فوتبال بود که بین استقلال و نساجی برگزار شد. فارغ از نتیجه نساجی شخصیت تیمی کاملی پیدا کرده است و همه تیم‌ها به آن احترام می‌‌گذارند. این موضوع برای من حتی مهم‌تر از برد است. پیروزی‌ها می‌آیند و می‌روند اما همیشه باید اسم نساجی در قلب تک تک مردم مازندران باقی بماند.

وی افزود: ان‌شاءالله این تیم همیشه دل مردم استان مازندران را شاد کند. با کمک استاندار و نمایندگان محترم می‌توانیم شور و نشاطی خوب در جامعه ایجاد کنیم.

مالک باشگاه نساجی در مورد اینکه خیلی‌ها اعتقاد داشتند برنده این دیدار مقابل استقلال قهرمان جام حذفی خواهد شد، عنوان کرد: قهرمانی در این مسابقات خواسته تمام مردم مازندران است.

حدادیان در خصوص اینکه در صورت صعود نساجی به فینال آیا این مسابقه در قائمشهر برگزار می‌شود، گفت: قطعاً این اتفاق نمی‌افتد. تا جایی که من اطلاع دارم فینال باید در زمین بی‌طرف باشد. با توجه به حذف تیم‌های تهرانی بهترین جا برای برگزاری فینال همین ورزشگاه آزادی است. این ورزشگاه در شأن برگزاری دیدار نهایی جام حذفی است. تیم‌هایی که به فینال می‌روند بهترین جایی که می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند همین ورزشگاه آزادی است.

وی در مورد حضور پرشور هواداران نساجی در ورزشگاه آزادی گفت: امروز 20 اتوبوس هوادار ما به ورزشگاه آمده بود اما برای دیدار فینال کل استان مازندران را می‌آوریم. (باخنده)

مالک باشگاه نساجی در خصوص اینکه آیا مذاکره‌ای برای جذب اشکان دژاگه انجام داده‌اند، عنوان کرد: او امسال شرایط ملحق شدن به تیم ما را ندارد زیرا در کشور دیگری بازی کرده است ان‌شاءالله برای سال آینده با هم‌فکری سرمربی تیم‌مان تصمیمات خوبی گرفته خواهد شد. استاندار مازندران هم قول تقویت تیم را داده و با تیم قوی‌تری در ورزشگاه وطنی بازی خواهیم کرد خودتان می‌دانید در آن حالت چه نتایجی به دست خواهد آمد.