حافظ خون شهدا و مدافع ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم
حافظ خون شهدا و مدافع ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم
سکان نیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران بیان داشت؛ در شرایط کنونی باید حافظ خون شهدا و مدافع ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

سعید کهن سال در جمع همکاران بنیاد مازندران ضمن محکومیت حمله تروریستی در شاه چراغ شیراز و به شهادت رسیدن جمعی از زنان و مردان مومن گفت: در شرایط کنونی باید بصیرت خود را افزایش دهیم و از خود مراقبت کنیم و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) حافظ خون شهدا و مدافع ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

کهن سال یادآور شد: اغتشاشات اخیر نظام و انقلاب ما را که حاصل خون پاک هزاران شهید است مستحکم و وحدت و انسجام مردم ما را بیشتر کرده است، امنیت و آرامش بزرگترین نعمتی بود که شهدا با خون خود برای همیشه در این کشور به یادگار گذاشتند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه این اغتشاشات نشان دهنده ضعف و زبونی دشمنان در مقابل عظمت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: امروز هجمه ها و مخالفت دشمنان با دین، شیعه بودن، اسلام و ائمه اطهار است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه صیانت از خون شهدا، حفظ نظام و ولایت فقیه خط قرمز ما هستند، عنوان کرد: دشمن از حضور پر صلابت ملت ایران در صحنه های مختلف هراس دارد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در شرائط کنونی نباید از فرزندان، خانواده و اطرافیان خود غافل شویم، این وظیفه دینی و شرعی ما است که از خون شهدا و نظام محافظت کنیم، همه ما سر سفره شهدا نشسته ایم و از سر صدقه شهدا ارتزاق و زندگی می کنیم، خیانت نکنیم و شهدا ستون دین ما هستند.
مدیر کل بنیاد مازندران اضافه کرد: مدارس شاهد و ایثارگر ما باید به کانون تربیت اسلامی تبدیل شوند و از لحاظ فرهنگی سرآمد دیگر مدارس باشند، این چیزی است که امروز شهدا از ما می خواهند.

کهن سال افزود: باید ارتباط خود را با نسل جوان در زمینه های فرهنگی و تربیتی بیشتر کنیم و پایگاه سازی فرهنگی ایجاد کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را به معنای واقعی به نسل های آینده انتقال دهیم. بنیاد در این راستا باید پیشانی دستگاه های دیگر باشد.
کهن سال بر حضور پر شور کارکنان در نماز جمعه، شرکت فعال در یادواره های شهدا، فراهم کردن بستر مناسب جهت حضور جامعه معزز ایثارگری در بنیاد، رصد و نظارت دقیق روسای بنیادهای تابعه بر مدارس شاهد و ایثارگر تاکید کرد و گفت: تابلوی عملکرد ما در حوزه امنیت باید تجلی پیدا کند تا سهمی برای تدابیر امنیتی قائل شویم.
مدیر کل بنیاد مازندران اذعان داشت: در مقابل اغتشاشات منفعل نباشیم و پیک فرهنگی با محوریت روایتگری در دستور کار قرار دهیم.