حادثه در قطار تهران – بندرعباس/ دستور استاندار برای رسیدگی به وضعیت مسافران
حادثه در قطار تهران – بندرعباس/ دستور استاندار برای رسیدگی به وضعیت مسافران
یزد- سکان نیوز/ روابط عمومی راه آهن یزد اعلام کرد: این حادثه مربوط به آتش سوزی دیزل قطار است و هیچ خطری متوجه واگن‌های مسافری نیست.

به گزارش سکان نیوز، راه آهن یزد اعلام کرد: شامگاه جمعه بروز حادثه در قطار تهران به بندرعباس موجب آتش‌سوزی در دیزل آن شد.
این حادثه مربوط به آتش سوزی دیزل قطار است و هیچ خطری متوجه واگن‌های مسافری نیست.
حال همه مسافران خوب است و جای هیچ نگرانی نیست و تا ساعاتی دیگر کار انتقال مسافران به راه آهن یزد و ادامه مسیر به سمت بندرعباس انجام می‌شود.
دستور استاندار هرمزگان برای بررسی وضعیت مسافرین قطار حادثه دیده تهران_ بندرعباس
فریدون همتی استاندار هرمزگان گفت: مدیر کل راه آهن استان وضعیت مسافران قطار حادثه دیده مسیر تهران – بندرعباس را به محض ورود به استان بررسی و گزارش کند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه پس از رفع نقص فنی، قطار مسافری تهران – بندرعباس ساعتی پیش به مسیر خود ادامه داده است ، راه آهن استان به محض ورود قطار وضعیت مسافران را بررسی و گزارش لازم را ارایه کند.
استاندار هرمزگان افزود: براساس گزارش ارایه شده از استان یزد، قسمتی از لکوموتیو قطار مسافری تهران – بندرعباس که ساعت ۱۹:۳۰ در حوالی اردکان دچار نقص فنی و حریق شده بود.
همتی ادامه داد: براساس این گزارش قسمتی از لوکوموتیو قطار مسافری تهران – بندرعباس در نزدیکی اردکان استان یزد دچار حریق شد که بلافاصله توسط مأموران فنی، لوکوموتیو از واگن‌های مسافری جدا و اطفا حریق انجام شده و در این حادثه به هیچ‌یک از واگن‌ها و مسافران آسیبی وارد نشد و با جایگزینی لوکوموتیو دیگر، قطار مسافری به مسیر خود ادامه داده است.
استاندار هرمزگان افزود: با توجه به پیگیری مسوولان استانی، مردم هرمزگان نگران نباشند.
، قطاری که عصر امروز جمعه از تهران عازم بندرعباس بود در ۲۰ کیلومتری اردکان دچار حادثه شد اما خوشبختانه برای هیچ‌یک از مسافران و کارکنان قطار مشکلی به وجود نیامده است.