جوسازی ها چیزی به جز التهاب و تنش برای کارگران شهرداری به دنبال ندارد
جوسازی ها چیزی به جز التهاب و تنش برای کارگران شهرداری به دنبال ندارد
سکان نیوز؛ به دنبال فضا سازی های برخی از افرادی که همیشه موضع گیریهای مغرضانه دارند، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت اعلام کرد که حقوق کارگران و پرسنل این شهرداری به موقع پرداخت شده است و نظمی که هم اکنون در پرداختی ها وجود دارد بی سابقه است.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت برخی افراد منفعت طلب در فضای مجازی شبهه ای ایجاد کرده اند که خدای ناکرده شهرداری رشت در پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شهرداری سستی می کند و حالا آنها چندین ماه است که حقوق نگرفته اند، که بر پایه آخرین آمار و اطلاعات موجود، در ارتباط با کارگران صورت وضعیت تیر ماه همه شرکتهای طرف قرارداد با شهرداری رشت پرداخت شده و این شرکتها هنوز برای مرداد ماه صورت وضعیت به شهرداری ارائه نکرده اند.

بر پایه این‌ گزارش شهرداری رشت همچنین آمادگی دارد که به محض دریافت صورت وضعیت مرداد ماه امسال، مبالغ مورد نظر را سریعاً پرداخت نماید، ضمن اینکه مطابق قرارداد شرکتها خودشان موظف به پرداخت دو ماه جلوتر هستند یعنی آلان باید شرکتهای طرف قرارداد با شهرداری حقوق مرداد ماه کارگران را پرداخت کرده باشند.

این‌گزارش حاکی است حقوق پرسنل و کارمندان شهرداری هم در حال حاضر به خوبی پرداخت شده و نظمی که در پرداختی ها وجود دارد در ادوار گذشته شهرداری بی سابقه و کم ‌نظیر است.

به هر حال اینگونه جوسازی ها چیزی به جز التهاب و تنش برای جامعه به دنبال ندارد و نمی تواند خدشه ای بر پیکر مدیریت شهری وارد نماید.

مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت همواره آمادگی خود را برای ارائه مطالب و خبرهای درست، حقیقی و به روز به همه رسانه های گروهی اعلام کرده است.

البته همچون همیشه شهرداری خود را در قبال همراهی با رسانه های گروهی مسئول می داند و فضا سازی عده ای که با اغراض شخصی را هم به پای رسانه های گروهی نمی نویسد.