جلسه هم اندیشی و تبادل نظر معاون اداری و مالی با واحد معاونت امور شهرداریها و دهیاریها
جلسه هم اندیشی و تبادل نظر معاون اداری و مالی با واحد معاونت امور شهرداریها و دهیاریها
سکان نیوز؛ "محمد حسین شکیبافر"؛ معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران، در نشست با واحد معاونت امور شهرداریها و دهیاریها، ضمن شنیدن پیشنهادات که در راستای توسعه این بخش از سازمان مطلوب هست را به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان مازندران، در این نشست، مهندس شکیبافر با مدیران و پرسنل واحد معاونت امور شهرداریها و دهیاریها به بحث و تبادل و نظر پرداختند.

وی بیان داشت با توجه به نقش موثر این معاونت در سازمان از مدیران سه حوزه خواست تا جهت ارتقا عملکرد و رفع موانع ، پیشنهادات و راهکارهای خود را مطرح نمایند.

قابل ذکر است معاونت امور شهرداریها و دهیاریهای سازمان از سه حوزه تشکیل شده است.حوزه تدارکات و پشتیبانی که مسئولیت برقراری ارتباط با شهرداری های استان را دارد و اهم فعالیت آن تامین تجهیزات لجستیکی شهرداریها ودهیاریها می باشد. حوزه آموزش معاونت امور شهرداریها و دهیاریها که مسئولیت خطیر آموزش کارکنان را بر عهده دارد و ارائه گواهینامه های آموزشی و برگزاری آزمون از وظایف این حوزه می باشد. حوزه پایش تصویری نیز مسئولیت اجرای سامانه های هوشمند نظارتی در سطح شهرها و روستاهای استان را دارد که خوشبختانه در سالهای اخیر پیشرفت چشم گیری در‌ این خصوص حاصل شده است.

در پایان نیز محمد حسین شکیبافر از مدیران و کارکنان این واحد که دیدگاهی دغدغه‌مند به چالش های واحد معاونت امور شهرداریها و دهیاریها دارند تقدیر و تشکر نمودند.