جلسات بررسي اعتبارات و الويت هاي امورها و ادارات تابعه احياء شد
جلسات بررسي اعتبارات و الويت هاي امورها و ادارات تابعه احياء شد
سکان نیوز:به منظور استقرار نظام جامع برنامه ريزي و مديريت تقاضا و با توجه به دستور مديريت عامل مبني بر اتصال بودجه به استراتژي، پس از تجديد ساختار شركت و تشكيل گروه هاي برنا، جلسات بررسي اعتبارات و الويت هاي امورها و ادارات تابعه احياء شد.

به گزارش سکان نیوز/مهندس آذري قائم مقام مديرعامل در منطقه شرق مشهد گفت: احياي جلسات بررسي اعتبارات و اولويت هاي امورها و ادارات تابعه با هدف تدوين و ارائه برنامه هايي با پشتوانه اطلاعات طرح هاي جامع الكتريكي، GIS ، كنتورهاي مرجع و نيز خروجي هاي گزارش هاي نرم افزار CMMS امورهاي نت در سطح شركت بوده است.

وي گفت: جلسات مذكور با حضور قائم مقام هاي شرق و غرب، معانين مهندسي، برنامه ريزي و تحقيقات و مديران و كارشناسان امورها و ادارات تخصصي و اجرايي، به همراه مديريت و كارشناسان امورهاي بهره برداري در راستاي تعيين اولويت اجراي پروژه هاي سرمايه اي با نگاه به افزايش بهره وري و دستيابي به اهداف چشم انداز +1405 تشكيل شد.

در اين راستا و پس از تعيين اولويت هاي كاري هر امور، اقدام به تدوين برنامه عملياتي سال 99 با نگاه اتصال بودجه به استراتژي، و با در نظر گرفتن محدوديت هاي موجودد در منابع و اجراي پروژه هايي كه با كمترين هزينه به بيشترين سطح از اهداف دست خواهند يافت شد.

  • نویسنده : 1161