جزئیات درخواست پاداش کی‌روش در جام ملت‌ها از زبان مسئول حقوقی فدراسیون
جزئیات درخواست پاداش کی‌روش در جام ملت‌ها از زبان مسئول حقوقی فدراسیون
مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون به کی‌روش عنوان کرد که اگر روی دریافت پاداش جام ملت‌های آسیا شک دارد می‌تواند از AFC استعلام بگیرد که آیا پاداشی بابت قرار گرفتن در ردیف سوم دریافت کرده‌ایم یا خیر.

سکان‌نیوز: صفی‌الله فغانپور در خصوص مباحثی که این روزها پیرامون شکایت کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران برای دریافت پاداش سومی در جام ملت‌های آسیا مطرح شده است اظهار داشت:واقعیت این است که زمانی که تیم ملی به کارش در جام ملت‌های آسیا پایان داد کی‌روش در نامه به فدراسیون فوتبال اعلام کرد که خواستار پاداش سومی در جام ملت‌های آسیا است.

وی افزود: بعد از این اتفاق فدراسیون فوتبال ایران به کی‌روش اعلام کرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به عنوان سومی دست پیدا نکرده چون اصلا مسابقه‌ای تحت عنوان رده‌بندی برگزار نشده است. ضمن آنکه بابت قرار گرفتن در ردیف سومی در جایگاه کلی این مسابقات، اصلا پاداشی به تیم ملی فوتبال ایران پرداخت نشده است.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: فدراسیون حتی به کی‌روش عنوان کرد که اگر روی دریافت پاداش فدراسیون فوتبال شک دارد می‌تواند این موضوع را از AFC استعلام بگیرد که آیا پاداشی بابت قرار گرفتن در ردیف سوم دریافت کرده یا خیر. اگر یادتان باشد تیم ملی بعد از شکست مقابل ژاپن محل برگزاری بازی ها را ترک کرد و اصلا رقابت رده بندی هم برگزار نشد.

فغانپور خاطرنشان کرد: بعد از این نامه فدراسیون به کی‌روش دیگر بحثی از طرف این مربی مطرح نشد و در واقع بحث خواسته کی‌روش از فدراسیون فوتبال اصلا بحث جدیدی نیست. شفاف بگویم که اصلا در جریان ریز قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال نیستم اما واقعیت این است که این خواسته کی‌روش درست بعد از پایان مسابقات جام ملت‌های آسیا بود و با توضیحات فدراسیون فوتبال همراه بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اقداماتی برای دریافت مطالبات ایران در فیفا صورت گرفته یا خیر گفت: حقیقتا این موضوع باب حقوقی ندارد و مسئولان امور بین‌الملل و مالی فدراسیون فوتبال در این زمینه پیگیر هستند.

  • نویسنده : مانی