توزیع 1000بسته معیشتی میان نیازمندان در بابلسر
توزیع 1000بسته معیشتی میان نیازمندان در بابلسر
سکان نیوز؛ بسیج سازندگی سپاه بابلسر1000 بسته کمک معیشتی را میان نیازمندان این شهرستان تهیه و توزیع کرد.

به گزارش سکان، مصطفی بازوند ، فرمانده سپاه بابلسر گفت : چهاردهمین مرحله رزمایش مواسات ، همدلی و کمک مومنانه شهرستان بابلسر با هدف خدمت به مردم و نیازمندان و محرومین برگزار شده است.

وی افزود : در این رزمایش به تعداد 1000 بسته معیشتی به ارزش ریالی 900 میلیون تومان و به همت بسیج سازندگی سپاه و خیرین برگزار و این بسته ها بین نیازمندان و محرومین شهرستان توزیع می شود.

بازوند خدمات سپاه در زمینه های مختلف به ویژه بحث محرومیت زدایی را بسیار ارزشمند دانست و افزود: قطعا این نهاد مقدس با قدرت و بیش از گذشته در راستای خدمت به مردم و اقشار ضعیف جامعه گام برخواهد داشت.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه تا زمانی که قشر ضعیف و نیازمند در جامعه وجود دارد، کمک های مومنانه نیز ادامه خواهد داشت، بیان کرد: بسیج نیز در کنار خیرین و دستگاه های مختلف، همواره در میدان خدمت به مردم به ویژه قشر ضعیف بوده است.

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر گفت : رزمایش مواسات توجه به هم نوعان و گره گشایی از کار مردم از ویژگی های اولیای الهی است و مردم عزیز ما که درس آموخته مکتب رسول خدا هستند و آموزه های قرآنی را در زندگی خودشان به کار می بندند یه عرصه تجلی مهرورزی رزمایش مواسات هست.

امروز هم شهرستان بابلسر به همت عزیزان ما در مجموعه سپاه تعداد 1000 بسته معیشتی را برای خانواده نیازمند و گرفتار آماده کرده تا بین نیازمندان توزیع نمایند