توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی توسط هیات فاطمه زهرا (س ) بابل بین خانواده های نیازمند
توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی توسط هیات فاطمه زهرا (س ) بابل بین خانواده های نیازمند
سکان نیوز؛ مسئول هیات فاطمه زهرا (س ) شهرستان بابل از توزیع بیش از 3 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در دهه اول ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش سکان نیوز، محمد حسین طبرستانی عضو شورای مرکزی این هیات روز یکشنبه در حاشیه اجرای رزمایش کمک مومنانه در مصلای بزرگ شهر بابل در نشست خبری گفت : این میزان سبد کالا که هر کدام به ارزش ۱۸۰ الی ۲۸۰ هزار تومان است ، بین افراد تحت پوشش کمیته امداد ، دست فروشان و کارگرانی که به خاطر ویروس کرونا بیکار شدند ، توزیع شد.

وی افزود که ۷۰۰ بسته معیشتی بین افراد نیازمند شهرهای دیگر مازندران توزیع شد.

طبرستانی گفت : هیات فاطمه زهرا (س) بابل از ابتدای شیوع ویروس کرونا پای کار آمد و روزانه با ۹ هزار و ۵۰۰ لیتر مواد ، عملیات ضد عفونی معابر شهر را انجام داده است.

وی افزود : هیات فاطمه زهرا (س ) با تولید دستکش ، گان و توزیع مواد ضدعفونی کننده بین مراکز درمانی و مردم برای شکست هر چه زودتر این ویروس تلاش کرد.
عضو شورای مرکزی هیئت فاطمه الزهرا (س ) با اشاره به اینکه 3 هزار سبد معیشتی در دهه دوم ماه مبارک توزیع خواهد شد، افزود: این سبدهای معیشتی در 208 روستای منطقه سرپل ذهاب تقسیم خواهد شد.
طبرستانی به فعالیت مستمر این هیئت از آغاز زلزله سرپل ذهاب تا کنون خبر داد و افزود: تاکنون توسط خیرین این هیئت 110 خانه روستایی، 10 مدرسه، 5 مسجد و مصلا و یک مخزن آب 1000 لیتری در آنجا ساخته شده است.
وی گفت:رزمایش کمک مومنانه این هیئت در دهه سوم ماه مبارک رمضان نیز فعال می باشد که با شناسایی افراد نیازمند حدود 80 خانواده ای که توان پرداخت اجاره بها مسکن خود را نداشته باشند مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به اینکه 80 درصد هزینه های این هیئت مردمی می باشد ، افزود: 20 درصد هزینه توسط نهادهای انقلابی کمک می شود.
طبرستانی بیان داشت:یکی از برنامه های ماه های آینده ما این است تا 500 خانواده ای که نیازمند هستند و تحت پوشش هیچ نهادی نیستند را شناسایی و مورد حمایت این هیئت قرار دهیم.
عضو شورای مرکزی هیئت فاطمه الزهرا (س ) بیان داشت: هزینه های این هایت توسط خیرین و مردم تامین می شود چرا که مردم برای شکست ویروس کرونا تاکنون ۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.