توافق شهرداری ساری با سازمان تامین اجتماعی
توافق شهرداری ساری با سازمان تامین اجتماعی
سکان نیوز - شهردار ساری و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بر سر پرداخت بدهی ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری ساری به این سازمان توافق کردند.

سکان نیوز /به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری ساری، عباس رجبی شهردار ساری عصر امروز با مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار کرد و بر سر پرداخت بدهی بیمه کارکنان شهرداری ساری با یکدیگر گفت و گو کردند.

در این دیدار که با حضور نماینده منتخب مردم ساری و میاندورد در یازدهمین دوره مجلسی شورای اسلامی و مدیران زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی بود، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، بر حل و فصل بدهی شهرداری ساری تاکید کرد و قول همکاری داد.

رجبی شهردار ساری نیز در این دیدار دغدغه بیمه کارکنان شهرداری ساری را یکی از نگرانی های این مجموعه عنوان کرد و خواستار همراهی سازمان تامین اجتماعی با شرایط سخت شهرداری شد.

وی افزود: قول همکاری سازمان تامین اجتماعی برای مجموعه شهرداری ساری دلگرمی بوده و می تواند بخشی از سنگینی مشکلات تلمبار شده این مجموعه را کم کند.

یک سال و نیم پیش از جضور رجبی شهردار حال حاضر مرکز استان مازندران ، مجموعه شهرداری ساری با بدهی حدود ۳۰۰ میلیاردی معوقه بیمه پیمانکاران و کارکنان به سازمان تامین اجتماعی مواجه شد که این مساله حل نشد تا به شهرداری بعدی رسید.