تفکر سیستمی در شرکت گاز البرز حکمفرما می شود
تفکر سیستمی در شرکت گاز البرز حکمفرما می شود
سکان؛ سرپرست شرکت گاز استان البرز بیان کرد: تفکر سیستمی در شرکت گاز استان البرز حکمفرما خواهد بود و همه در کنار هم برای تحقق این هدف تلاش می کنیم.

کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت مطرح کرد: خدمت به مردم در استان البرز مایه مباهات بنده است و نقشی که بنده در پروژه های گازرسانی به روستاهای بخش آسارا و روستاهای طالقان داشتم برایم افتخار آمیز است.

وی ادامه داد: تفکر سیستمی در شرکت گاز استان البرز حکمفرما خواهد بود و مقرر شد درخصوص اهداف و استراتژی های مورد نظر با مدیران و کارکنان واحدهای مربوطه برگزار گردد.

سرپرست شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: در حال حاضر مهم ترین مولفه همدلی، همبستگی و یکپارچگی در سازمان می باشد و همگی اعضا باید در راستای تحقق اهداف برای خدمت رسانی به مردم استان اقدام نمایند

ایمانی فولادی اظهار کرد: پتانسیل شرکت گاز استان البرز، سرمایه های انسانی (کارکنان) می باشند و شاهد این ادعا تندیس سپاس جشنواره شهید رجایی است که توسط این شرکت به دست آمد.

وی بیان کرد: عبور از زمستان سال جاری جزء اهداف کوتاه مدت شرکت گاز استان البرز است و برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم و تمام ظرفیت های خود را بر این هدف متمرکز می کنیم.

سرپرست شرکت گاز استان البرز در پایان از تلاش های سیدرضا غفاریان مدیر عامل سابق قدردانی کرد و برای او در سایر مراحل زندگی آرزوی موفقیت کرد.