تریلی‌های ایران در مسیر نخجوان در حال تردد هستند
تریلی‌های ایران در مسیر نخجوان در حال تردد هستند
سکان نیوز؛ نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تریلی‌های ایران در مسیر نخجوان در حال تردد هستند و هیچگونه مشکلی برای آنها وجود ندارد و اوضاع در آن منطقه کاملاً عادی است.

محمد علی پور در گفت و گویی بیان داشت: هم‌اکنون هیچگونه تنش، درگیری و مشکل خاصی در مرزهای شمال غربی کشورمان نداریم. ضمن اینکه در چند روز اخیر هم مرز آستار بازگشایی شد و مردم آن منطقه هم اظهار شادمانی کردند.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ایران با مردم آذربایجان اشتراکات بسیار زیادی دارند و موقعیت‌‌های سرزمینی و مرزهای جغرافیایی ظاهر فیزیکی محسوب می‌شوند، در حالی که اشتراکات قومی، نژادی، فرهنگی، تاریخی و اجتماعی بین ایران و آذربایجان هیچگاه با ممانعت مردم مواجه نخواهد شد و مردم این دو کشور همواره یکدل هستند.

علیپور گفت: مردم ایران و آذربایجان از گذشته‌های دور با یکدیگر رفت و آمد داشته و در شادی و غم یکدیگر شریک هستند و در تمامی مراسمات در کنار یکدیگر بوده‌اند.

وی افزود: تریلی‌های ایران در مسیر نخجوان در حال تردد هستند و هیچگونه مشکلی برای آنها وجود ندارد و اوضاع در آن منطقه کاملاً عادی است ضمن اینکه رفت و آمد تریلی‌ها در ترکیه هم بدون مشکل انجام می‌شود و از مرز بازرگان حدود 800 تریلی در طول روز به سمت ترکیه رفت و آمد می‌کنند.

نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حوزه انتخابیه من 100 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان و 200 کیلومتر مرز مشترک با ترکیه دارد و اوضاع در آن منطقه کاملاً عادی است و هیچگونه شرایط غیر عادی دیده نمی‌شود.

این نماینده مجلس یازدهم عنوان کرد: نیروهای مسلح کشورمان در مرزهای شمال غربی کشورمان حضور داشته و ضمن دفاع از حدود و ثغور کشورمان، تحرکات عوامل خارجی را به دقت رصد می‌کنند.