تدارک برنامه‌های ویژه از ۶ الی ۲۲ اسفند ماه در بنیاد مازندران
تدارک برنامه‌های ویژه از ۶ الی ۲۲ اسفند ماه در بنیاد مازندران
سکان؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: از ششم تا ۲۲ اسفند ماه به‌مناسبت روز جانباز و هفته شهید برنامه‌های خودمان را بامحوریت استانی و شهرستانی با نگاه و صبغه فرهنگی ایثار و شهادت آماده کرده ایم.

به گزارش ایثار مازندران، سعید کهن سال در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت روز جانباز اظهار کرد: از ششم تا ۲۲ اسفند ماه به‌مناسبت روز جانباز و هفته شهید برنامه‌های خودمان را بامحوریت استانی و شهرستانی با نگاه و صبغه فرهنگی ایثار و شهادت آماده کرده ایم.
وی افزود: نگاهمان این بود که به‌مناسبت ایام هفته جانباز و شهید به سمت اثرگذاری اجرای برنامه‌ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پیش برویم.
کهن سال گفت: اگر خدمت ارائه شود ولی نارضایتی وجود داشته باشد بی فایده است، در بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران هدف ارائه خدمات باهدف جلب رضایت این جامعه عزیز است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تاکید بر اینکه در اردوهای یک روزه جانبازان توجه به بحث درمان در دستور کار باشد، یادآور شد: در حوزه جانبازان نخاعی شاهد یک ظرافتی هستیم، آن هم بخاطر وضعیت خاص جسمی آنهاست.
وی خواستار پیگیری بحث اشتغال فرزندان جانبازان نخاعی و مسائل دیگر شد و عنوان کرد: انتظارات جانبازان به حق است، نگاه به آنها باید ویژه باشد، از طریق استانداری مازندران پیگیر مطالبه جانبازان هستیم، توقعمان این است که به حساسیت این جامعه توجه شود.
کهن سال در پایان اذعان داشت: امیدواریم برنامه روز جانباز در سال جاری نیز باتوجه به ظرفیت جانبازان هر شهرستان باحضور همه جانبازان به‌صورت ویژه برگزار شود، یک سری برنامه‌ها و جلسات کارآفرینی تخصصی جانبازان داریم،
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه رزمایش دیدار و سپاس با جانبازان ۵۰ درصد به بالا در دستور کار است، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در رزمایش دیدار با جانبازان عزیز در روز جانباز مورد توجه است، احصا مشکلات این عزیزان است.
تجلیل و تکریم از خانوادهای معطم شهدا و ایثارگران اداره کل هواشناسی، تقدیر از برگزیدگان اولین دوره آموزش طرح ولایت، بازدید میدانی از موسسه فرهنگی ورزشی ایثار، نشست با مدیریت املاک و اموال شمال کشور، بررسی مشکلات مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی در جلسه هیئت عامل، تاکید بر ارزیابی دستگاه ها در حوزه ایثار و شهادت و پیگیری یک درصد اعتبارات فرهنگی در جلسه برنامه و بودجه، حضور در جلسه نهضت ملی مسکن در استانداری و تصویت زمین نشتا برای ایثارگران غرب مازندران، ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر و همچنین شرکت در جلسه راهیان نور در استانداری از برنامه های مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بوده است.