تجهیز بیش از ۵۰ درصد شبکه برق کردستان به کابل خودنگهدار
تجهیز بیش از ۵۰ درصد شبکه برق کردستان به کابل خودنگهدار
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: بیش از ۵۰ درصد شبکه برق استان به کابل خودنگهدارتجهیزشده است و ابزار امیدواری کرد تا پایاسال ۱۴۰۱ کل شبکه فشار ضعیف هوایی استان به کابل تبدیل شود.

هیوا لهونیان دربخش آغازین نشست با مدیرکل بازرسی استان کردستان مسائل وموضوعات مربوط به صنعت توزیع برق رامطرح وبه تشریح ساختار، فعالیتها وحوزه کاری این مجموعه پرداخت ودستاوردها وتوانمندی ها و وضعیت جاری شرکت توزیع برق و فرآیند خدمت رسانی واقدامات اجرایی را، تشریح نمود.

وی با اشاره به ارزیابی های عملکرد شرکت گفت: این شرکت به عنوان سازمان برتر دردودوره متوالی درزمینه شاخص های عمومی واختصاصی جشنواره شهیدرجایی معرفی شده ،که دستیابی به این رتبه نتیجه تلاش، اراده و همت فوق العاده همراه با تجارب کسب شده، بوده است که لازم است برای حفظ آنها تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

لهونیان ادامه داد:این شرکت به لطف خداوند بعنوان سازمان پیشرودرحوزه برق، نشان و افتخارات متعددی کسب نموده است .امروزه تمامی روستاهای بالای ۵ خانواراستان برقدارند و تاکنون ۸۴ خدمت بصورت غیرحضوری به مردم و مشترکان استان از طریق دو درگاه سایت شرکت و اپلیکیشن برق من ارائه میشود ؛ همچنین بیش از ۵۰ درصد شبکه برق استان به کابل خودنگهدارتجهیزشده است و ابزار امیدواری کرد تا پایاسال ۱۴۰۱ کل شبکه فشار ضعیف هوایی استان به کابل تبدیل شود.

دربخش دیگری ازاین نشست لهونیان درخصوص اقدامات برخورد با رمز ارزهای غیرمجاز، برنامه های خاموشی ها شرایط استفاده از پنل های خورشیدی ونصب کنتورهای فهام وچگونگی بهره برداری ازآن پاسخ دادند. درادامه بازرس کل استان دراثنای این دیدارومذاکرات، با اذعان به اینکه برق یک موضوع فرابخشی است ضمن اشاره به وظایف نظارتی سازمان بازرسی ازتلاشهای مجموعه این شرکت برای خدمت رسانی به مردم تشکرکردند.