تامین اجتماعی گیلان از مدیران شرکت نئوپان فومن به عنوان یکی از چهره های برتر کارفرمایی تجلیل کرد
تامین اجتماعی گیلان از مدیران شرکت نئوپان فومن به عنوان یکی از چهره های برتر کارفرمایی تجلیل کرد
سکان نیوز؛ در آئینی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و جمعی از مسئولین محلی شهرستان فومن ، از کارفرمای نمونه استان در منطقه با اهداء لوح و هدیه ای تجلیل گردید .

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی گیلان ، در راستای معرفی و شناسایی چهره های برتر کارفرمایی استانها بر اساس شاخص های بیمه ای و همسو با برنامه های عملیاتی حوزه فرهنگی اجتماعی این سازمان ، در حاشیه برگزاری میز خدمت جهادی مدیرکل و معاونین تامین اجتماعی گیلان در شهرستان فومن ، از مدیران شرکت نئوپان به عنوان یکی از کارفرمایان نمونه و موفق استان و منتخب جشنواره سالانه این مجموعه تجلیل گردید .

در این آئین که با حضور حجت الاسلام و المسلمین ایران عقیده دادستان فومن ، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان و رئیس اتاق اصناف شهرستان برگزار گردید ، لوح تندیس و هدیه مدیرعامل شرکت نئوپان به نماینده این مجموعه اهداء گردید .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این مراسم اظهار داشت : جشنواره چهره های برتر و کارفرمایان نمونه در سالهای اخیر بر اساس مولفه های بیمه ای اجرا گردیده و در آن تلاش مینمایم تا کارآفرینان مطرح و تاثیرگذار که با عمل به تکالیف قانونی و صیانت از جامعه کارگری و رعایت حقوق متقابل به ایفای نقش می پردازند را مورد تشویق قرار دهیم .

وی خاطر نشان ساخت در سالجاری نیز بر اساس سهمیه اعطا شده به گیلان ، هفت کارفرمای برتر استان حسب بررسی انجام شده از بین 110 واحد معرفی شده از سوی شعب انتخاب و مقرر بود که در مراسمی رسمی و با حضور مقامات استانی آئین تجلیل از این عزیزان برپا شود که به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و با اوج گرفتن مجدد بیماری کرونا ، تصمیم گرفته شد تا منتخبین هر شهرستان در حوزه خود تجلیل گردند .

شایان ذکر است شرکت نئوپان فومن دارای بیش از 450 نفر بیمه شده و در زمره یکی از نامزدهای انتخاب واحدهای برتر ملی از سوی تامین اجتماعی بوده است