تاثیر آموزش شهروندی و تبلیغات در حوزه مدیریت مصرف آب
تاثیر آموزش شهروندی و تبلیغات در حوزه مدیریت مصرف آب
سکان؛ مدیر حوزه هیئت مدیره و مدیرعامل در دیدار با رئیس جدید سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از تاثیر آموزش شهروندی و تبلیغات در حوزه مدیریت مصرف آب استان خبر داد.

به گزارش سکان، در دیداری که مدیران حوزه هیئت مدیره ومدیرعامل و روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد با رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد انجام دادند محمد حسین باقری گفت: تولید محتوا و تبلیغات، آموزش شهروندی و  نصب بنر می تواند از طریق مدیریت مصرف آب و فرهنگ سازی به پایداری آب شرب استان یزد در ماه های گرم سال کمک شود.

وی  افزود: استان ها و شهرهای بزرگ کشور در راستای آگاهی مردم در مدیریت مصرف آب و اطلاع رسانی های مختلف در حوزه آب  تبلیغات محیطی و تولید محتواهای بسیاری خوبی را انجام می دهند. که شهر یزد در این حوزه پیشگام بوده است.

در ادامه این دیدار مصطفی زارع زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: باید با روش های هنرمندانه، تولید محتواهای جذاب و خلاقانه ای در حوزه آب انجام شود تا مردم بیشتر قدر این نعمت را بدانند.

این مقام مسئول گفت: آموزش شهروندی، ساخت انیمیشن، نصب بنر، برپایی نمایشگاه های فرهنکی و هنری با کمک ارگان های مختلف و روش های دیگر خلاقانه در مدیریت مصرف آب توسط مردم بسیار تاثیر گذار است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد در پایان بیان کرد: این سازمان آمادگی دارد تا همکاری های لازم را در حوزه آموزش شهروندی و تبلیغات جهت آگاهی ببیشتر مردم انجام دهد.