تأکید مدیر کل بنیاد مازندران بر بهره گیری از همه ظرفیت ها برای ارتقای سلامت جامعه ایثارگری
تأکید مدیر کل بنیاد مازندران بر بهره گیری از همه ظرفیت ها برای ارتقای سلامت جامعه ایثارگری
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: برای ارتقای سلامت جامعه ایثارگری از همه ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران شنبه 16 فروردین ماه طی گفتگویی با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت ها برای ارتقای سلامت جامعه ایثارگری از اولویت اصلی کار در بنیاد است گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و پیشگیری از گسترش این بیماری در میان جامعه ایثارگری، مسئله درمان خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز بستری در بیمارستان و منزل با جدیت پیگیری می شود.
مظلومی با اشاره به اینکه بطور روزانه وضعیت بیماری و روند درمان ایثارگران مازندران مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد اظهار داشت: در بحث درمان جامعه ایثارگری، هدف اصلی ما آگاهی بخشی و اطلاع رسانی جهت ایمن سازی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در میان جامعه معزز ایثارگری بویژه والدین شهدا و جانبازان نخاعی و پر خطر است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در رابطه با توزیع لوازم بهداشتی در میان جامعه هدف تحت پوشش استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، بنیادهای تابعه استان، محلول ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش در اختیار ایثارگران عزیز قرار دادند.
وی افزود: اقلام بهداشتی شامل 35605 عدد ماسک و 19780 جفت دستکش و 2968 بسته مواد ضد عفونی کننده برای جامعه ایثارگری تهیه و در اختیار این عزیزان قرار داده شد.
مظلومی در رابطه با روند خدمت رسانی به جامعه ایثارگری در ایام شیوع ویروس کرونا در استان گفت: در راستای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت مسائل بهداشتی و حضور یک سوم همکاران در محل کار، مسائل و مشکلات خانواده های عزیز شهدا و ایثارگران بصورت تلفنی با اهتمام خاصی پیگیری و رسیدگی می گردد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه با تمام توان در خدمت خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان هستیم اظهار داشت: امروز خدمتگزاری به این قشر گرانقدر را از وظائف اصلی خود در بنیاد می دانیم و در تحقق این هدف از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است مدیر کل بنیاد مازندران با حضور در محل کار خود، از طریق تماس تلفنی با شهرستانها، آخرین وضعیت درمانی جامعه هدف استان در ارتباط با ویروس کرونا را جویا شده و توصیه های لازم را ارائه کرد.